Holland vs. Frankrike

Nu är jag hemma igen. Var jättekul att träffa Imen och snacka en massa, det var ett tag sen sist. Vi gick in på McDonalds för att köpa oss en varson McFlurry och när vi kom in så såg vi att dom visade matchen mellan Holland och Frankrike. Det var endast 10 min kvar så Imen ville sätta sig ner och kolla på den, jag hade såklart inget annat val än att också sätta mig ner. Matchen slutade med att Holland van med 4-1 så grattis alla Holländare då.

På vägen hem mötte vi upp Jasmine så det blev ytterligare än liten promenad, väldigt skönt kan jag säga, men fötterna talar ju för sig själva nu efteråt. Resten av min vakna tid denna dag kommer antagligen att spenderas framför datan och jag ska försöka lägga mig lite tidigare än vad jag gjorde igår.

Hoppas ni också haft en mysig kväll.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaa joo, men det är svårt att välja ibland eftersom jag tänker så att: Tänk om jag ser nåt jag verkligen vill ha sen och ångrar att jag köpte detta? Osv osv.. haha ^^

2008-06-14 @ 00:11:06
URL: http://tillbakstillrutaett.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Spanar in din blogg för första gången. Är en kräsen typ som väljer ut bloggar jag väljer väldigt noggrant. Men jäklar, jag blev förälskad i din av någon skum anledning. Tänkte bara ge dig den informationen. Tjingeling!

2008-06-14 @ 00:14:38
URL: http://nicolebitchie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det verkar som om Holland blir svårstoppade i EM...

2008-06-14 @ 11:17:53
URL: http://tryingtospeak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0