Ingen sovmorgon

Idag fick man minsan inte sova ut, blev väckt redan klockan 10. Det är som så att min mamma är kattuppfödare och ibland kommer det hit folk som vill titta på kattungar och prata lite med mamma, idag var en sådan dag. Tyvärr kommer det en riktig gaphals redan klockan 10 och självklart sätter dom sig i köket som är precis vid mitt rum, hon pratar så oerhört högt att det inte finns en chans för mig att somna om.
Men, värre saker har väll hänt? Idag är det väll dom ingen missat Sveriges nationaldag. Jag och tjejerna ska fira den på Skansen tror jag, låter jättemys.

Kommentarer
Postat av: Leo

Katuppfödare! Intressant yrke... vad exakt innebär det? Kat, anyone?

2008-06-06 @ 12:31:52
Postat av: Amir Akrouti

Leo: Tack för att du rätta mig snygging. Såg inte att jag skrivit fel :)

2008-06-06 @ 12:35:37
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0