Inget bord igår

Idag vaknade jag upp hemma hos Kalle som hade festen. Det är alltid skönt att sova kvar där festen är, att slippa åka hem kommunalt mitt i natten. Men sen är det detdär med vart man vaknar upp också, finns väll inget skönare än att vakna upp hemma i sin egen säng?

Hur som helst. Jag hade det jättekul igår. Var hur skönt folk som helst på festen och jag skrattade ovanligt mycket, kanske för att jag var lite påverkad av alkoholen men skratt som skratt, jag hade det jättekul. Min och Alexs grejj brukar ju vara att dansa på borden till Britney men det fanns bara ett glasbord vid musiken igår så vi fick nöjja oss med att stå och dansa i soffan. Seden körde vi ju Hero också, då var det jag och Meis, utan tvekan. Även Shady lady fick vi skaka lite till, och självklart så satt huvud-nickarna i verserna helt perfekt.

Tack och lov inga bilder från igår. Det var annat folk som fotade lite, men vet inte om jag ens vill se de bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0