Nikki och Salima

Nu ska jag in till söder och träffa Nikki och Salima. Salima träffade jag på bögfesten på Kungsholmen för ett tag sen, och Nikki röjjde jag med igår. Vi ska nog mest tag det lugnt antar jag, får hoppas att de är lika sega som jag är. Senare ikväll ska jag kanske träffa Patrik, men det är ännu inte hundra hur det blir med det. Sen om jag inte är helt ute och cyklar så är det ju söndag idag, vilket betyder att det är skola imorgon. Och med nattens dåliga sömn borde jag alltså gå och lägga mig tidigt.

Kommentarer
Postat av: Eric

Åhh, va roligt och se någon som

bloggar om homo/gay =))



Ha en bra dag och kolla

gärna min blogg /E.

2008-06-08 @ 15:52:21
URL: http://ericthegreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0