Party tonight

Nu är jag hemma igen. Var faktist oerhört skönt att ligga i solen. Och Saras kusin som bor i Usa kom till Sverige igår så hon var med oss. Verkligen hur skön brud som helst. Hon gav mig ett läppglans från Victoria's secret och sade "for me, you can never be to gay". Haha hur skön som helst. Det glittrar som fan så vet inte riktigt om det är något jag tar på mig när jag ska in till stan direkt, hehe.

Ikväll är det i alla fall fest. Hemmafest, billigt och bra. Jag bränner så mycket på krogen så känner att jag väntar med det ett tag nu. Det är hemma hos Kalle vi ska vara, jag håller på att skicka lite låtar till honom nu som jag vill ska spelas ikväll, sedan ska jag väll börja fixa mig lite. Känner att mitt hår behöver en fight med hårsprayen så jag ska väll ge mig på den snart tror jag. Drickan är redan löst och så det är skönt, har kvar mitt "lager" från när jag var på kryssning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0