Sammanställning:


Här har ni då svaren på frågorna ni ställde. Hoppas ni är nöjda. Känner ni att ni inte riktigt fått svar på det ni undrade så var inte rädda att fråga igen. Jag kan ha missat eller missförstått något ni undrat över.

- Varför började jag blogga?
Det var dels för att alla andra gjorde det. De flesta hade en blogg och då ville jag också gärna prova på det. Tyckte det var skönt och kul att få skriva av sig allt vad man tyckte och gjorde, så jag fortsatte med det. Jag har haft bloggar ända sedan 1an på gymnasiet men denna är den mest seriösa.

- Vilket land kommer jag ifrån?
Jag är halvt från Sverige och halvt från Tunisien.

- När kände jag att jag var homosexuell?
Väldigt svår fråga. Jag har ju alltid märkt att jag varit lite annorlunda än de andra killarna i klassen etc. Men jag kände att jag var intresserade av killar och inte tjejer var ju när man började komma i puberteten.

- När kom jag ut med det?
Så sent som i november förra året. Först för alla mina närmsta vänner.

- Hur berättade jag det?
För mina vänner var det olika. Ibland var det över sms, msn, telefon eller face2face. Min syster ringde jag till och min mamma smsade jag till.

- Vad sa mina föräldrar?
Min syster sa "vad kul, bögar är ju roliga" och min mamma sa kort och enkelt "love you anyway".

- Vad tycker min pappa om det? Är de inte stränga med sånt där han kommer ifrån?
Jag har faktist aldrig sagt det rakt ut till min pappa. Men han har ju sett när jag sminkar mig, att jag bara har tjejkompisar m.m. Jag märker ju att han vet, och han har varken gett positiva eller negativa vibbar om det. Så antar att han tar det helt lugnt. Så jag känner det i alla fall.

- Hur behandlar killkompisarna mig? Som andra killar?
Det beror på hur man ser det. Nu är det ju så att alla mina kompisar som är killar är i stort sett allihopa själva bögar. Så de behandlar ju mig som vilken kompis som helst. De killkompisar som inte är bögar har inte sagt så mycket, och behandlar mig likadant.

- Är jag homosexuell eller bisexuell?
Jag är 100% homosexuell och tänder inte på tjejer alls.

- Är jag oskuld?
Nej det är jag inte.

- Har jag haft flickvän?
Ja jag hade en i 8an, det var det mest oseriösa jag varit med om. Det var endast i syfte att få ha någon liksom. Jag brydde mig inte om henne för fem öre tyvärr.

- Har jag pojkvän?
Nej jag har ingen pojkvän för tillfället.

- Vad gillar jag för killar?
Jag killar maskulina killar, fjollor går inte hem hos mig för fem öre. Självklart kan en kille få vara lite fjollig för mig men är det till en överdrift blir jag bara avtänd. Sedan så är självsäkra killar sexigt, en kille som bara står och tycker att han bara är ful blir ju automatisk ful tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tycker du är väldigt cool! Även fast du är så pass ung vågar du stå för den du är och berättar helt obekymrat om att du sminkar dig och att du inte alls är intresserad av tjejer. Det är inte många i din ålder som skulle våga göra det. Många skulle nog inte ens våga berätta om sådant för sina närmaste. Men du låter hela Sverige ta del av ditt liv. Du är extramt modig, måste jag säga.

2008-06-14 @ 10:28:38
URL: http://crackerboxpalace.blogg.se/
Postat av: Aseel

Det är oerhört beundransvärt att du går ut med det, speciellt om du har en pappa och släktingar som inte är svenska, jag har samma kultur, så jag förstår, det finns så många som inte vågar och att du kan vid en sån ung ålder är bara modigt

2008-06-14 @ 14:51:31
URL: http://essofhearts.webblogg.se/
Postat av: Michaela

Bögar är helt underbart. Bättre vänner kan man inte hitta. Har själv några, därför kan jag också intyga att de är helt underbara som jag sa =) Kan samtidigt tilläga att du skriver bra och, ja sen var det nog inget mer. haha

2008-06-14 @ 17:08:14
URL: http://annakajan.blogg.se/
Postat av: Anonym

men när du säger att du inte är oskuld, menar du att du har haft sex med en tjej då, eller bara med killar?

2008-06-14 @ 17:33:40
URL: http://fjantig.blogg.se/
Postat av: James

öhhhhh e inte du en sån där fjolla som du beskriver på sista frågan ?

2008-09-18 @ 14:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0