Utgång igår

Glömde berätta för min kära blogg vart jag drog igår. Eftersom Yasmine fyllde år igår så drog vi ut med henne. Vi drog även denna onsdag till gaystället Bad i Gamla stan. Det var Jag, Yasmine, Kalle, Meis & Gustav. Vi hade det grymt roligt. Fattar inte att jag klarade av kvällen med tanke på att det ända jag drack förutom 2 cider var en himla massa shottar.

Mest lyckat var väll att dom spelade Charlotte Perellis Hero hela 2 gånger igår, vilken gemenskap det blev. Verkligen alla i huset sprang in på dansgolvet när låten kom och varenda jäkel kunde textraderna utan till. Jag och Meis mådde som gudar då kan jag lova, verkligen våran låt.

När vi blev utslängda (för att någon blev för full) så promenerade vi till Slussen där vi fann vårt älsklingsställe McDonalds. Efter att ha käkat så somnar jag och Yasmine i famn på varandra och när vi vaknar en timme senare så börjar vi röra oss hemmåt. Kom hem halv 6 och är minst sagt trött nu, konstigt nog inte bakis.

Bilder kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0