Vad gör jag?

Hej igen. Som jag nämnde så drog jag in till stan och lunchade med Sara och hennes kusin igår. Därefter mötte jag upp Sofia och vi drog hem till Lollo direkt. Hon bor precis bakom Strandvägen så det kändes välldigt nära och behagligt att dra dit efter spring i stan. Hos Lollo sminkade vi oss på balkogen, Sofia visade lite saker hon shoppat och sedan bar det iväg till Espresso House där vi satte oss med Amanda, Sofie & Mattias.

Sofie har varit på Hultsfred festivalen så hon hade massa koffein tabletter i väskan kvar, som hon använt för att orka vara vaken hela festivalen. Självklart kan jag inte låta bli och vill genast testa pillren ifall de funkar. Jag tänker knapra i mig en och då frågar Sofie om jag inte är galen, självklart tar jag 2 stycken istället då. Ångra mig kan jag säga att jag minst sagt gjorde. Jag och Sofia skulle sova hos Lollo men jag kunde verkligen inte somna. Jag låg och stirra i taket till klockan 5 och först då somnade jag, sedan vaknar jag 8 igen och kan inte somna om. Så jag tar ett piller till och börjar dagen med att läsa böcker i Lollos rum. Inte alltför lyckat!


Lollo och Sofia


Amanda och Sofie


Mattias & Lollo

Kommentarer
Postat av: Lollo

MEN GUUUD!! vilken bild, jag ser ju hemsk ut!!!

2008-06-27 @ 11:55:49
Postat av: alexandra

haah du e ju rolig du amir :D



puss älsk

2008-06-28 @ 03:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0