häxblandning som smakar gott? jofan!

Jag har precis gjort klar min "häxblandning". Blandade och gjorde en konstig kombination av lakrits-vodka, martini & persiko-likör. Jag vågade nästan inte smaka på den men gjorde det ändå, tror ni inte att det smakade godis! Det var helt underbart gott och så slipper jag lägga ner pengar på en massa läsk att blanda ut med, toppen!

Förresten måste jag bara säga att Timbalands "Way i are" är en underbar låte att fixa sig till. Den är så grymt bra och man blir taggad som bara den.


Kommentarer
Postat av: Eera'

Haha tydligen e de här den första kommentaren i de här inlägget :) du e grym amir :D <3

2009-11-01 @ 02:45:04
URL: http://eeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0