målare/dansare - amir

Idag åkte jag med mina vänner Sara & Meis till Ilaf som nyligen flyttat till ett jättesött hus i Skärholmen. I börja tog vi det mest lugnt och slappade. Jag spelade Charlottes "Hero" på högsta och stod upp i sängen och dansade medans Meis stod på golvet och försökte göra likadant som mig, askul faktist!

Senare kom vi på att vi var tvugna att måla över en slags spiral som en målare målat väldigt slarvigt i guldfärg på ena väggen i hennes rum. Vi täckte över den med brun färg och efter det skrev vi varsin söt sak till Ilaf med guldfärg, ursött!

                                   
Jag i Skärholmens centrum        Tjejerna målar                   Mitt "meddelande"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0