Skärpning nu

Jag har blivit lite dålig på att blogga, jag ränner hos mina vänner alldeles för mycket. Igår drog jag till min vän Michaela strax efter att jag vaknat och var inte hemma igen försän vid 2 på natten. Där emellan träffade jag lite olika kompisar och satt bara inne hos folk och umgicks. Bland annat så var jag med min vän Meis en stund när hon var hundvakt åt hennes granne, det var en massa hundvalpar vi vaktade och dom var så otroligt himla söta.

Har länga velat ha en hund, en chihuahua (fan vad bögigt!) som jag kan klä i små söta kläder och gå runt med i söta koppel, så underbart. Men jag får nöjja mig med dom katterna jag har nu som springer här hemma. Min mamma är nämnligen kattuppfödare. Det är jättekul att det springer massa otroligt söta kattungar här hemma, men lite tråkigt när dom flyttar sen efter ca. 12 veckor.

Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Bögigt med hund? yeye ;)
Men är inte det halva grejen?

2008-03-28 @ 11:49:54
URL: http://jennykullin.blogg.se
Postat av: Amir Akrouti

jenny: ja chihuahua är lite smågay :D haha!

2008-03-28 @ 15:41:14
URL: http://amirakrouti.blogg.se
Postat av: j.j

nog går de ju att klämma in en hund bland alla katterna liksom.

2009-05-24 @ 14:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0