Heldag på stan

Idag slutade jag skolan redan klockan 11 men kom inte hem försän nu. Först så satt jag med tjejerna och fikade samtidigt som vi pluggade till ett prov. Efter det så gick vi runt ett tag i Ringens köpcentrum och tittade lite, jag hittade ett par vita jeans som jag tror att jag ska köpa. När jag gått klart i Ringen så åkte jag in till stan där jag gick runt med 2 andra tjejer, käka gjorde vi också.

image206
Som ni ser på koppen så började det regna. Men vi satt trots det kvar..

.. fasst under filtar. Kul att min nästa ser gigantisk ut?
image207

Som jag nämnde så skulle jag få reda på mitt estetiska val. Men det var fel av mig. Det var mitt individuella val som jag fick reda på. I 3an så ska jag läsa Information&Layout B, Programmering A och något mer som jag tragiskt nog inte kommer ihåg, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0