Ingen bokläsning för mig

Jag sitter nu i skolan på en svenska lektion. Eftersom jag inte var i skolan igår har jag missat att man ska börja läsa en bok från 1900-talet. Därför gick jag med Joanna & Pauline till Medborgarplatsen för att låna böcker. När vi kommer dit är biblioteket stängt, jättekul. Så vi tar en promenad tillbaka till skolan. På vägen går Joanna in på McDonalds för att köpa en kaffe, för min del blev det en blå ballong som precis small sönder här vid datan, pinsamt värre!

Nu ska jag leta på nätet efter någon bok! Efter det är det bara 2 lektioner kvar, sedan kommer Patrik och lunchar med mig och tjejerna innan vi cyklar in till stan.

Kommentarer
Postat av: sophie

inte för att det har något med inlägget att göra, men men.

ville bara säga att jag tycker det är häftigt att du vågar stå för den du är. Inte många som vågar det i din ålder. grymt gjort! :)

2008-05-09 @ 10:40:18
URL: http://sophie1988.blogg.se
Postat av: Anna

JAG VILL HA EN CYKEL!

2008-05-09 @ 18:02:23
URL: http://annaahlvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0