snart snart snart

Nu är det inte långt kvar tills jag får lägga mig i sängen. Jag var bara tvungen att skriva klar min roman analys som jag ska redovisa muntligt imorgon i skolan. Har inte lagt ner så mycket tid på den. Mest några korta stunder då och då men nu klickade jag ner alla fönster jag hade uppe på datorn och jobbade färdigt med bara den. Jag kan inte säga att det blev något jättebra resultat.

Jag är inte den som gillar att läsa böcker, men när jag var liten så gillade jag det. Då läste jag nästan jämt innan jag skulle sova och varje gång jag fyllde år eller det var julafton så fanns någon bok med på min önskelista. Den saken är totalt blåst ur mitt liv nu. Läste endast boken för att jag var tvungen, och någorlunda slarvigt. Man får hoppas på ett godkänt i alla fall, jag har ju trots allt läst en bok på ca. 300 sidor.

Boken:
Våldets ansikte
Sidney Sheldon

NUUU ska jag sova! Godnatt kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0