Vilken överraskning

Det blev ingen promenad som jag väntat mig. Istället går vi hem till Meis (som gått hem till henne i förväg) och när jag öppnar dörren ligger det en lapp på golvet med en pil på som pekar på ett par handklovar med röda flupp på och texten "Amir ta dessa". Jag tar upp dom och följer alla de värmeljusen som leder in till Meis mörka rum.

Jag sätter mig på en stol precis vid dörren och samtidigt som en gammal goding från Günther börjar spelas så börjar Meis att dansa för mig i sängen, iförd en kostym. Kläderna ryker fort och hennes strip slutar med att hon smörjer in hennes kropp (endast underkläder kvar) i babyolja och jag slickar på en banan hon lekt med. Haha underbart alltså! Så klockren idé.


Meis, Jag & bananen! vilken stel blick? :p Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0