Ärlighet varar längst

Allt blev fel igår. Kvällen började som planerat och vi satt och tittade på 2 skräckfilmer här hemma hos Ted. Innan vi viste ordet av så var klockan 02.00 och vi var påväg in till en efterfest på Fridhemsplan som för vår del skulle bli en vanlig fest. När vi kommer dit är det gratis dricka åt höger och vänster. På en ovanligt kort tid blir jag inte lite utan kraftigt berusad eftersom att killen som blandade drinkarna knappast var en bartender, resten kan ni lista ut själva.

På vägen hem ger jag mig på en av mina vänner och börjar skrika. Jag var helt galen och sa skithemska saker som jag på ett sätt är glad över att jag sa eftersom att det alltid lönar sig att vara ärlig. Jag menade verkligen det jag sa men jag förde fram det så dåligt och med fel ordval. Killen började gråta och vi satt sedan utomhus klockan 5 på morgonen och pratade medans båda två storbölade och höll om varandra. Jag berättade att allt jag sa var för att jag älskade honom och ville hans bästa, och att han förr eller senare måste inse att vad jag sagt faktiskt stämmer.

Vill inte gå in i detalj på vad jag sa för något. Lite privatliv ska mina vänner få ha kvar lixom, med tanke på hur öppet jag skriver om precis allt. Men en sak har jag konstaterat. Det spelar ingen roll hur ofta man ses eller hur gulliga man är mot varandra. Kan man inte vara ärliga mot varandra så har man ingenting!

Kommentarer
Postat av: emms

din blogg är väl okej typ,men du har verkligen kopierat kissies blogg :S liksom kom på ngt eget?

2008-11-01 @ 12:55:16
Postat av: naz

Hej Amir=)

Nu alla amirs söta läsare.. jag har publicerat ett inlägg i min blogg för att ta reda på sanningen ( egentligen vet jag) men ändå.. vill ha era åsikter så någon sännnnnnnnnnnks rejält:) haha!

Ni förstår när ni går in i min blogg .. www.nnaz.blogg.se ;p Komentera=)

2008-11-01 @ 13:07:52
URL: http://nnaz.blogg.se/
Postat av: Sandra

så sant ;)

2008-11-01 @ 13:30:31
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: jenilita

du har helt rätt amir, Är man inte ärlig mot sina vänner är man ingen vän.. hur ska dom då lita på dej.. Men man får välja ordvalen som sakt:) tycker det va bra att du anmälde dom där,, Och ännu bättre att du skrev om det i din blogg. du e verkligen en förebild för unga killar:) keep it up hoppas du hade en bra halloween:)

2008-11-01 @ 13:33:12
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Sandra

Tog åt mig rätt mycket av det sista du skrev, jag menar, självklart måste man vara ärlig mot sin partner, annars fungerar det inte. Men jag började fundera lite över, är jag verkligen ärlig mot min pojkvän? Jag vet inte! :/

2008-11-01 @ 13:40:05
URL: http://misselvin.blogspot.com/
Postat av: victoria

Ojoj

2008-11-01 @ 14:07:09
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Ninaa

Vaddå, vänta lite nu..

måste du bli stupfull för att kunna yttra dina innersta känslor och tala om vad du känner för personen framför dig.



Jag ärlighet varar längst,

men sluta vara så cliché och hålla det inne tills du bli lite påverkad.

2008-11-01 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0