Barer, fester & en klubb

1 - Bar.
Jag, min syster och Kissie mötte upp Nadia och Kenza i Slussen och sedan begav vi oss alla till gaybaren Torget som ligger i Slussen. Självklart är inte alla så klyftiga med sig och har sina legg men vi kommer in ändå. När vi stått inne och kollat läge i några sekunder så kommer vakten fram igen, denna gång ville han se legg. Ja då sket ju det sig lixom.

2 - Bar.
Vi drog till Groden på Östermalm för att sätta oss och dricka lite där under varma taklampor. När jag och Nadia står i baren och ska beställa vill hon såklart se legg (för dom leggar inte i dörren). Hon ler skitsött och säger "tyvärr 23års gräns är det här". Ja då var ju det kört.

3 - Fest.
Min syster åkte hem och vi andra skulle på en förfest på Östermalm. Jag och Kissie fick tyvärr inte följa med för de kunde inte ta med sig så mycket folk så det sket sig det också.

4 - Fest.
Jag och tjejerna drog till Fridhemsplan tillsammans med en kille som skulle få in oss alla på en fest. När vi möter upp en killkompis till han som har festen säger han att vi inte får följa med. Han sa att det inte var hans lägenhet så han kunde inte ta med killarna. Men Kissie, Nadia och Kenza samt kanske 5-10 andra tjejer kunde följa med? Korkad snubbe alltså.

4 - Fest.
Nadia och Kenza fick nog på strulet (förståerligt?) och åkte hem. Jag och Kissie åkte med dom andra brudarna till Ropsten där det garanterat var en fest. När vi kom fram fick vi sitta skitlänge och vänta på en tjej som skulle möta upp oss. När hon kommer är det en tjej som missat ordet SOL i sol-puder och trott att det var vanligt puder, med andra ord var hon jävligt orange. Hon hade även skrik-rosa läppar och vitt hår, jag och Kissie kände inte taggade för fjortis-party så vi drog in till stan.

5 - Klubben.
Det är nu det smäller, woho vi var inne på en klubb efter så många timmar och vi mötte massvis av bekanta till mig där, skitkul. När jag och Kissie går ut på dansgolvet är det en tråkig låt och vi dansar bara för att. När det börjar spelas en ny låt så hör vi inte dom första 1-2 sekunderna vad det är för låt. Vi kollar funderande på varandra, när båda hör att det är Womanizer så skriker vi som små barn och skakar våra vita arslen så grovt det går. Det var bäst, kvällen blev riktigt lyckad tillslut.



Världens skönaste Robert, en riktig *blogghora* haha.

Gustav var där, skitskojj! Lovade en fika med han på torsdag, wei!


Min älskling Ted också såklart!


Ni får betala 500 för varje dirty-detail okey!?

Kommentarer
Postat av: Robert

jag är faktiskt ingen blogghora, jag har bara.. väldigt mycket fritid :)

2008-11-29 @ 14:50:26
URL: http://cafe.blogg.se/
Postat av: victoria

Oj vilken helkväll =)

2008-11-29 @ 15:08:39
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: Mrs_A

Någon som lägger märke till den använda bindan på golvet på toan?

HAHA

2008-11-29 @ 15:59:38
Postat av: Laleah

Hej Amir!



Britneys framträdande är ett förinspelat framträdande. Hon sjunger alltså inte live till musik och sång i bakrunden. Det gör nästan ingen artist som dansar i sin "show". Allt man skulle höra skulle ha varit flåsande och frustande. (Sjunger till kanske hon gör ändå men det är ingenting som man hör) Lyssna på framträdandet i Tyskland och i Frankrike så hör du att det är exakt samma sång. men hon gör det bra iaf ;-)

2008-11-29 @ 17:18:13
Postat av: melna

HEJ ALLIHOPA!



Har ni sett det här: http://www.gratismode.se/?c=10068 ??



Där samlar du poäng genom att delta i olika kampanjer (de flesta gratis).

Du får 40poäng om du skriver om hemsidan på din blogg & bilddagbok (20+20=40p)



Sedan löser du in poängen och får presentkort på massor av affärer.

Bra va?



Så vad väntar ni på? GÅ MED NU!



2008-11-29 @ 18:37:38
Postat av: CHERYLEE

Fan va bra vänner du och Kissie verkar vara nu ;P

2008-11-29 @ 18:54:29
URL: http://cherylee.webblogg.se/
Postat av: Emma!

fräscht med bindan på golvet;)

2008-11-29 @ 19:10:31
Postat av: Carro

tyckte att d va lite småkul att ni dissade solpudertjejen med tanke på hur orange/överspacklad kissie brukar va ^^

2008-11-30 @ 01:09:37
Postat av: alexander

kissie blev lite kissis HAHAHAHAHAHAHAHHAH humor

äre hennes binda oså eller? ;)

2008-11-30 @ 17:39:06
Postat av: c..

nice, en bilda ;)

2008-11-30 @ 21:56:29
Postat av: berit

trevligt med bindan där brevid toaletten (i) haha :P

2008-11-30 @ 23:46:27
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: fannie

Fyyyfan vad snygg du är i brunt! :D

2009-09-01 @ 16:46:38
URL: http://fanniekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0