Dagens låt

Hörde denna låt för första gången när jag spå Victoria's secret fashion show för ett tag sedan. Minns inte om det var förra året eller året innan. Men det är först nu som denna låt med Seal har fastnat i mitt huvud. Inte alltför mycket tempo utan en okej låt med skön refräng. Den är inte party men verkligen perfekt på att lyssna på när man bara sitter hemma. Relax-låt helt enkelt. Förresten, är det någon som vet varför han har grova ärr i ansiktet!?


Den är fresh, den är clean... jag gillar den!

Kommentarer
Postat av: Nada

Han lider av en hudsjukdom som heter Alopecia areata

2008-11-04 @ 11:39:48
Postat av: Malin

Medfödd hudsjukdom. därför har han en massa "ärr" i ansiktet. Nu vet du :)

2008-11-04 @ 11:49:14
URL: http://www.darbergmalin.bloggspace.se
Postat av: Rebecca

Det sägs att han har en hudsjukdom som ger sig på kroppens vävnader. Det sägs också att när han var liten var det tradition att skära mönster i ansiktet på barn (?!) ..det snackas en jävla massa om det, men jag tror på det första.

2008-11-04 @ 12:10:47
Postat av: ewa

han skrev den låten för Heidi Klum ^^

sååå sööött! ^^



och jag tror att han föddes med ärren eller så har han varit med i nån bil olycka eller nåt ^^

2008-11-04 @ 12:14:02
URL: http://ewak.blogg.se/
Postat av: Emelie

antar att det är acneärr han har? Seal har en skitskön röst, mamma lyssnar på honom så jag lyssnar lite i smyg jag med.. haha ;D

2008-11-04 @ 13:26:15
URL: http://emelielakkhesselius.blogg.se/
Postat av: H

Han har en hudsjukdom.

Wedding day som han sjunger med Heidi Klum skrev han samma dag som dom gifte sig. Det sägs att han läste upp den på bröllopet och sedan gjorde en låt av texten.

Låten Loves divine är också jätte bra.

2008-11-04 @ 13:41:32
Postat av: sassa

Han har en hudsjukdom som ger grova ärr! Dock inte alopecia areata som betyder fläckvis håravfall....

2008-11-04 @ 14:36:01
Postat av: amanda

Det är något sorts hudproblem.

Älskar din blogg Amir :)!

2008-11-05 @ 12:19:24
URL: http://geminii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0