Drama, drama & drama

Fyfan vilken natt alltså, riktigt dålig.

Först måste jag tacka Petra och Erica, fyfan vilka kola brudar alltså jag hade verkligen superkul med dom igår. Ett annat tecken på att kvällen på ett sett vart lyckad är att jag blev stupfull utan att ha betalt en enda krona. Jag har ju varit på en diet i några dagar nu och den dieten innebär att det enda som får slinka i mig är cigg, kaffe, frukt/grönt och alkohol. Eftersom att min mage inte hade så mycket i sig blev jag jättefull på det lilla jag blev bjuden på, jag hann inte ta mig fram till baren försän jag blivit helt lost lixom haha.

Anyway, det var mot slutet som allt spåra ut. Mina vänner kasta mat på varandra, hällde vatten över varandra, kallade varandras mammor för horor och skrek att de ville ta livet av sig. Det var sjukt, fet jävla drama mitt i Slussen och där stod jag emellan och viste inte alls vad jag skulle göra. Man vill ju inte ta någons parti heller så man hamnar verkligen emellan.

Sjukt var det i alla fall och jag har då aldrig sett Ted så arg. Han var så arg att jag stod och skratta åt honom. Han näst intill sprang fram och tillbaka över perrongen med blodsprängda ögon och en cola i handen som han skulle hälla över en viss person, jösses haha.

Jag då? Jag mår bra i alla fall. Var en random tönt inne på McDonalds som drev med mig för att jag var bög. Han försökte prata fjolligt och göra sig rolig. Tack och lov så var han ful som stryk och hade något i stil med könshår på huvudet, så jag tog inte åt mig ;)

Bilder från kvällen kommer senare, & förhoppningsvis tävlingen.

Kommentarer
Postat av: silly

haha yes då e ja inte ensam! kvällen för mig började också bra & slutade i tårar lixsom. hatar partypoopers :(

2008-11-15 @ 11:04:59
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack detsamma :D Hade cproligt .. Puss / Sugafall ...

2008-11-15 @ 11:15:23
Postat av: Max

Hej!

Först av allt, jag tycker din blogg är jättebra!



Sen har jag bara en fråga, den dieten som du håller på med, är du seriös?? Asså lever du BARA på det?!?!?!



Kram

2008-11-15 @ 23:01:10
URL: http://vikenungen.blogspot.com
Postat av: Ajlin

Har du en aning om hur mycket kalorier du får i dig när du stjälper i dig massa dricka? Skrämmande mycket faktiskt. Sluta med alkoholen, eller i alla fall sprit och söt cider och söta drinkar. Då sparar du in massor med kalorier.

2008-11-16 @ 00:45:23
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0