Gaybloggen.com: årets blogg!!!

God morgon på er alla!


(Jag kan vist le på bild era haggor! Falskt? Ja! Haha.)

Idag är jag hemma med mina sexiga svinkoppor i ansiktet, orkar inte sitta i skolan med dom när alla är så rädda för mig, och tydligen är det en jättestor smittorisk har jag hört!? Och jag som ville leta nya skor idag, typiskt. Får se hur det blir, lär ju inte sitta inne hela dagen heller lixom! Förresten, QX anordnar varje år en stor gaygala och en ny kategori man kan rösta inom i år är årets blogg. Vore hur kul som helst ifall min gayblogg fick bli årets blogg! När jag ska klicka in på nomineringen så strular det så jag länkar till den sidan senare när det funkar. Hoppas verkligen att ni är urgulliga och röstar på mig! =)

Idag ska jag förresten få något fint på posten hem!
Jag är så spänd så det finns inte, vill ha den nu nu nu!

Kommentarer
Postat av: Nightfall

Det smittar aslätt i början, men efter att du ätit medicin ett tag så smittar det inte längre :P Har som sagt haft svinkoppor flera gånger..

2008-11-27 @ 11:21:57
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Klart jag röstar på dig!!

2008-11-27 @ 11:54:21
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Nominerade dig! Till både årets homo och blogg :) Puss påre!

2008-11-27 @ 12:53:42
Postat av: alice

Hur kan folk påstå att du är tjock? man ser ju ditt nyckelben hur tydligt som helst. Skitsnyggt, önskar mitt nyckelben syntes..Puss

2008-11-27 @ 17:17:44
Postat av: Petra Qrunell

Poor you som har svinkoppor.. Har fan haft samma skit. För cirkus 5 år sen. Vad du än gör så fåru inte klia eller pilla bort dem, haha det blir bara värre, det vet jag som älskar att leka med sår..

Puss pårej karl ! ;)

2008-11-27 @ 18:05:46
URL: http://lillabil.blogg.se/
Postat av: linda

fyfan vad jag diggar dig !! /KRAM LINDa

2008-11-28 @ 21:29:12
URL: http://lindoosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0