Inte som jag tänkt

Hemma hos Sofie funkade inte internet så jag kunde inte blogga. När vi åkte från henne så drog jag till John Bauer gymnasiet för att hälsa på några vänner. Tror ni att deras internet funkar då? Självklart inte, det var rena rama dommedagen för en bloggare haha.

Nu går vi runt i stan och jag hittar en butik som säljer datorer och man kan få testa dom, med internet!! Haha, bloggen var det första jag skrek ut, gud så löjlig jag är. Shoppats har det i alla fall gjort lite nu och näst på schemat är en chai-latte på Espresso house. Sedan får vi se vad som händer efter fikat, kanske drar hem en sväng. Vi hörs senare i alla fall, puss på er.


Jag och tjejerna inne på Apple Store =)

Kommentarer
Postat av: josefine

vårt internet funkar visst! :o

2008-11-07 @ 13:51:48
URL: http://nordlings.blogg.se/
Postat av: Lo

Det finns inget som heter Apple Store i Stockholm eller i hela Sverige...

2008-11-07 @ 20:13:56
Postat av: Jasmine

mitt internet knasade idag oxå :/

2008-11-07 @ 22:47:17
Postat av: elin

va fin hårfärg du har nu. perfekt brun ju :)

2008-11-08 @ 12:10:52
URL: http://elliins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0