Intervjun blir av idag

Nu har jag talat med han från QX och min intervju med Sveriges största gay-tidning blir alltså av idag. Vi har bytt café och ska nu ses på Espresso house istället, vilken tur jag har haha! Mitt favorit café om det nu är någon som har missat det. Har även pratat med mormor om min utlandsresa på sportlovet, hon tycker det låter kul och ska skicka pengar imorgon till handpenningen som måste lämnas in 10 dagar efter man bokat resan. Sen så betalar jag såklart resten av resan själv.

Ska in i duschen nu och frescha upp mig. Lyssna på denna underbara låt sålänge. Den måste jag ju utan tvekan ha med på julfesten, den saken är ju klar! Eller vad säger ni? Jag tycker den äger.

Speciellt denna remix!

Kommentarer
Postat av: Mallaaan

Glöm bara inte att techno på dansgolvet är bland det värsta som finns! Det tycker iaf jag :P och jag vet att de flesta av mina danstjejer håller med! Det finns inte samma rytm som i hip hop och rnb. Det är mycket lättare att dansa till hip hop och rnb om man inte är så rutinerad och inte har taktkänsla. För takten kommer in i kroppen på ett helt annat sätt! :)

2008-11-06 @ 13:39:43
URL: http://frukostfrallan.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Verkar som att du gillade mitt låt-tips ;D

I'm glad. Ska se om jag kanske tar mig förbi huvudstaden i december för festen också! ;D

2008-11-06 @ 14:33:43
URL: http://osskie.blogg.se/
Postat av: Nightfall

Åh ska lyssna på den där när min tvärvetenskaplektion är slut hehe..

2008-11-06 @ 15:09:32
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: E

Tycker att din blogg är grym!

Vet du om man kan ladda ner just den rmxen nånstans? :)

2008-11-06 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0