Jag påverkas


Titta! Klockan är inte ens 4 och det börjar bli riktigt mörkt ute. Det enda jag tror lyser upp allt är det jättetjocka snötäcket som ligger på marken, det har kommit riktigt mycket då det snöat hela natten och förmiddagen. Det är så mysigt tycker jag, jag älskar det. Jag blir alltid så lugn under vintern eftersom att det är så mörkt och mysigt utomhus, det verkligen påverkar mig.

Ska börja städa lite här hos Ted nu, har jag bott här sen i torsdags kanske jag bör ta lite ansvar lixom. Tror dock att jag städar i hans rum så får han ta den äckliga disken haha. Jag har alltid hatat att diska, städa kan vara kul men att diska äör så äckligt så jag vet inte vad. Anyway, time to work nu =)

Kommentarer
Postat av: ewa

när ska du skriva om vem vann tävlingen?!

2008-11-23 @ 16:18:40
URL: http://ewak.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Det blir ännu mysigare då man fått fram alla julgrejer och pynt. =)

2008-11-23 @ 17:42:43
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0