Lätt att leka cool

Det finns en viss kille som kallar sig för "ingen jävla schlager". Han läser min blogg väldigt flitigt och är alltid kvick på att kommentera det senaste jag skrivit. Det är jättekul att han gillar bloggen och läser allt jag skriver, men tråkigt att han ska sitta bakom skärmen och leka kritisk och skriva en massa personliga påhopp och elaka saker som mig.

Det kom fram en anonym kille till mig igår som läst bådas bloggar, han berättade att "ingen jävla schlager" var på plats och att jag borde konfrontera honom. Han sa att det skulle bli en rolig syn för att den människan alltid har varit konflikträdd och endast kan stå för vad han säger via en dator. Jag gjorde som han sa, jag och mina vänner letade upp honom:

Amir: Ursäkta, skulle jag kunna få prata med dig?
Fula killen: Vad vill du?
Amir: Jag undrar bara vad ditt problem är?
Fula killen: Va, vad sa du?
Amir: Jag undrar vad ditt jäääävla problem är?
Fula killen: Mycket.


Killen hade rätt, snubben hade inte mycket att komma med och det utstrålade rädsla i hans ansikte. Jag vände mig direkt om och gick ifrån skrattandes. Killen är 23 år och kan inte stå för sina åsikter. Ja, kanske lika bra att låta honom vara då i sånna fall?

Annars var kvällen väldigt lyckat. Var hemskt mycket folk, grym musik och allmänt superkul tycker jag! Dansade väldigt mycket, drack endel och pratade även med väldigt mycket folk och massa gulliga killar som ville komma fram och berömma min blogg, alltid kul när folk vågar komma fram och prata. Nu ska jag se till att få någonting gjort, klockan är snart 4 och jag vaknade för kanske 15 min sen, galet alltså!


Sabina och jag drog en riktig het pose, men sen kom flatan och ställde sig framför mig och förstörde allting. Skyller på henne för att jag ser ut som en missbildad bäver. But i love this picture anyway!

Kommentarer
Postat av: Liina

Måste bara säga att ja tycker du är så grym jävla stark som vågar stå på dig och bloggar om ditt liv! Mer homosexuella borde vara som dig och stå på sig ! :)Världen skulle vara såpass mycket bättre ^^ <3



www.metrobloggen.se/BloggHoran



(Gick inte att få med det i bloggadress rutan :)

2008-11-02 @ 16:33:22
Postat av: Sabina

Tack för igår mitt fan!



HUGS!!!!! :)

2008-11-02 @ 16:35:34
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/
Postat av: Tereze Kirch

FAAAAAAAN VA SNYGG DU ÄR I MÖRKT HÅR AMIR!!!

2008-11-02 @ 16:36:57
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Anki

Haha misslyckad bäver nej nej du blev ju jättebra på den bilden :)

2008-11-02 @ 17:14:45
URL: http://egoanki.blogg.se/
Postat av: Maria

Men AMIR!!!!



F U 2 hahaha

vi ska kröka som fan innan jag åker :)

2008-11-02 @ 18:24:28
URL: http://www.metrobloggen.se/angel84
Postat av: normal

SOS! Sabina borde g[ hem innan hennes arab pappa kommer och h'mtar henne, TACK!

2009-02-27 @ 12:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0