På måndag smäller det

På måndag gäller det, då kommer jag att göra min första läppförstoring, ni förstår inte hur taggad jag är. Jag kommer att göra min läppförstoring med Restylan som är nästan identisk med ett ämne som redan finns i vår kropp, så efter ett vist antal månader kommer ämnet att "flyta ut" i resten av kroppen och därför är detta ingen permanent läppförstoring. Varför jag inte vill göra permanent är för att jag inte vet hur resultatet blir, jag kanske tycker att jag ser heltokig ut med större läppar!?

Det jag inte tänker göra är att jämna ut läpparna utan jag ska bara göra dom mer plutiga, ankläppar lixom! Får hoppas att denna vecka går snabt nu, jag längtar efter sprutan (Kissie, vi får ingen bedövning till har jag fått veta haha).



Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

HEJ!

Kan du inte ge julklappstips? :) För jag vettefan vad jag skall köpa till min familj. KOM IGEN! Ge lite olika förslag nu. :D tack.

2008-11-25 @ 16:32:05
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Raisa

hur mycket får ni punga ut med då? :P

2008-11-25 @ 16:40:21
URL: http://johanochraisa.blogspot.com/
Postat av: alicia

är sjukt nyfiken, LOVA att sätta in före och efter bilder :)

2008-11-25 @ 17:04:24
Postat av: julia

jaa.. vad kostar sånt egentligen? =P

2008-11-25 @ 17:57:00
URL: http://juliagoes.blogg.se/
Postat av: Maria Madre

Hej! Det verkar som om att det är en outbildad person som ska utföra ingreppet på er? Lite info;

De som får utföra Restylane-injektioner är de som

är utbildade läkare, sjuksköterskor eller tandläkare- tänk på att resylane är dyrt, ½ ml kostar mer än 600 kronor! så ett kraftigt nedsatt pris indikerar på att det inte är restylane ni får i läpparna. kolla på förpackningen, det ska tydligt stå restylane på den.

man får ALLTID bedövning om man vill, s.k tandläkarbedövning som sätts i nervblockaderna. det låter som ni fått tag på en otroligt oseriös person som ska utföra detta på er och jag vill varna. Jag är sjuksköterska och utbildad inom spruttekniken - restylane m.fl kurser, undrar du någon så maila gärna mig. vi försöker med alla medel få tag i de som injicerar illegalt!

2008-11-25 @ 18:12:35
Postat av: Misslyyckad

lyycka till :D

2008-11-25 @ 18:19:25
URL: http://misslyyckaad.blogg.se/
Postat av: Mariella

Sha, Hur mycket kostar det ? Och vart ska du göra det någonstans. Du måste lägga in före & efter bilder, måste bara få se hur det blir, är du guulliig :D ?





PössPöss

2008-11-25 @ 18:28:06
URL: http://msortiz.blogg.se/
Postat av: Paulina

Hej :)

Tänkte bara fråga om du vet hur mycket det kostar att göra en läppförstoring ??

Är själv grymt sugen på att göra det ^^ skulle bli så grymt snyggt.

Tacksam för svar / Paulina





Föressten , Grym blogg ) Läser den varje dag.

2008-11-27 @ 03:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0