Planeringen är viktigast

Halloj alla söta! Nu har jag precis sprayat min syster brun, och innan det tog jag ett skönt bad. Det är inget som händer ofta men ibland kan det bara vara skönt att ligga ner i badet och göra absolut ingenting, bara ligga stilla och tänka på allt och inget. Har även talat i telefon med min söta mormor ikväll. Lurade i henne att jag ska söka till BigBrother och hon blev helt tokig. "Du ska få en bärbar data, du ska ha en julfest, du ska vara med i tv, fyfan du bara snackar det händer ju inget".

Allt kan ju inte hända dagen efter!? Planering är det viktigaste som finns när man ska göra något. Skulle julfesten vara redan imorgon skulle antagligen alla gå efter 15 minuter. Men eftersom den är om exakt en månad så hinner allting fixas och bli perfkekt så att det blir en oförglömlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Hahahaha, wet loook. ;D

2008-11-19 @ 21:30:42
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Nicki

HAHAHAHHAHA fet mormor :D

2008-11-19 @ 22:03:19
URL: http://musicsavedmylife.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha jag vill bli kompis med dig, ddu värkar kul:D

2008-11-19 @ 22:15:59
Postat av: Elias

Ja, så är det väl alltid. Att framförhållningen är människans bästa vän. Jag avundas de som inte alltid är lika impulsiva som jag. Ibland medför det missöden man inte riktigt räknade med.

2008-11-19 @ 22:54:24
URL: http://ftmpojk.wordoress.com
Postat av: Erika

försök med någon annan? asså ja komenterar inte vem som helst bara för att...hmm jo det gör ja haha.. nej ärligt ja fattar inte, du behöver inte försvara dej eller förklara. ja tycker en sak du en annan fine ja tar det men det gör inte du. men men vi tycker olika.

2008-11-19 @ 23:24:18
URL: http://lejka.blogg.se/
Postat av: villanyi

jaja såg att du skrev ett inlägg om min sista kommentar och jag måste rätta mig själv. det var inte du på bilderna utan ted, det var en kompis på cybergymnasiet som hade sett det. men ni är ju kompisar så du kanske också var med? vem vet, haha inget fel med det. men jag älskar din blogg verkligen, älskar det rosa och allt om britney spears, shes my angel. om du vill kan vi kanske ses på en fika när jag åker upp med min klass i februari 2009. jag går sista året på fordonsgymnasiet nere i osby som ligger i skåne. isåfall har du min mail där uppe. vore kul om vi kanske kunde fika då eller något. :) har själv flickvän (rebecca) men hon vet inte om att jag är bi ännu. säger till henne att jag älskar henne varje kväll innan jag går och lägger mig men jag tänker ändå på killar ibland. visst, jag älskar rebecka men vi måste kunna ha med en kille också. nåväl vill du att vi ska snacka någon dag så maila mig. kommer som sagt till sthlm februari 2009. bra att vi kommit överens nu, fortsätt bra med bloggen. det handlar förstås om när jag skrev att du rökt bong och haft sex samt fotat det.

2008-11-20 @ 00:12:21
Postat av: Louise

haha, skön mormor! min vet nog inte enns vad bärbar dator och fest är för nått ;P haha

2008-11-20 @ 09:14:52
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: amanda andersson

läser du mogis.se blogg?

2008-11-20 @ 09:27:18
Postat av: Eva-Lotta

Haha, vilken gullig mormor ;)

2008-11-20 @ 15:19:04
URL: http://gladbrunett.blogg.se/
Postat av: Cissi,

Heeeeeey , i love you man! ;)

2008-11-21 @ 10:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0