Smink snart

HejHej!

Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag hann gå i skolan en dag innan jag försov mig! Det var inte en liten försovning heller utan jag vaknade precis nu, skulle egentligen gått upp vid halv 7. Men fick ett sms från en klasskamrat där det stod "jag försov mig jag stannar hemma" så det kändes skönt. Visserligen ska man inte jämföra sig med andra men en liten klapp på axeln var det faktist! Så ja, jag blir nog hemma idag, i alla fall nu på förmiddagen.

Och vet ni vad? Är jätteglad, mitt munsår är på bättringsvägen haha!!! Nejmen det är seriöst det första munsåret jag har fått och självklart blev det gigantiskt då. Ush så äckligt det är, men snart är det borta och då ska jag fan få sminka sig igen. Saken är den att jag sminkar mig aldrig på vardagar, men nu när jag inte kan det så vill jag verkligen det. Jag är allt lustig jag.


Borde skjutas med denna morgonfrilla haha!

Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Din frisyr var riktigt het. ;D

2008-11-25 @ 13:12:24
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Ellen

Du ska vara glad att du inte får typ munsår 1000 ggr om månaden like me... =)

2008-11-25 @ 14:10:57
URL: http://eddenplays.blogg.se/
Postat av: nina

hej jag har också haft ett jättestort munsår en gång men så köpte jag en jättebra kräm på apoteket som gör att man ser stor skillnad på några timmar och på 1-2 dagar är det helt borta! Den finns på apoteket och heter bara "salva vid munsår" och det är en typ beigerosa ask.

2008-11-25 @ 17:52:03
Postat av: Charlotte

När man inte kan, de är oftast då man vill! Lite konstigt egentligen!

2008-11-26 @ 22:09:18
URL: http://sunrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0