Svar på era frågor!

Här kommer svaren på era frågor. För att göra det lite enklare så har jag delat in allt i 3 kategorier. Homosexeualitet, ytligheter och bloggande. Hoppas ni är nöjda med svaren. Och känner ni att ni inte riktigt fått svar på er fråga så lugn, detta är verkligen inte min sista frågestund.


- Homosexuelitet

När kom du på att du var gay?

Det var ju inte så att jag kom på det över en natt bara så egentligen är det lite svårt att svara på det. Men någon gång i 7an tror jag det var faktiskt. Det var ju under en lång period, i början viste jag inte själv om jag var det eller inte. Men med tiden insåg man hur det var, jag tittade ju aldrig på tjejer så som jag märkte att dom andra killarna gjorde. Istället tittade jag på killarna istället.

När kom du ut som gay?
November förra året, så snart firar jag ett helt år i branschen, haha! Dom flesta tycker att det var rätt sent men jag väntade helt enkelt tills allt kändes rätt och det är jag glad över. Tycker inte att det är något man ska ha bråttom med. Alltid när folk frågor om tips till folk som ska komma ut så säger jag att det bästa man kan göra är att vänta tills det känns rätt, den dagen kommer, så småningom.

Hur reagerade dina föräldrar när du kom ut?
De tog allt med en klackspark. De bryr sig inte om vilken sexuell läggning jag har utan de älskar mig ändå, lika mycket som innan jag berättade det för dom. Sen så vet jag att alla i min omgivning anat att jag var gay innan jag berättade det, och därför har det väll inte blivit några stora shocker heller vilket jag är glad över.

Har någon i din närhet sagt upp kontakten med dig när den fick veta att du är gay?
Nej, verkligen alla har tagit det superbra och ingen har gjort något stort utav det och det var verkligen en lättnad, jag är lyckligt lottad. Vet att många av mina vänner har fått gått igenom mycket skit så jag har märkt vilka underbara vänner jag har, och hur mycket skit jag faktiskt sluppit. Folk kan vara grymma nuför tiden.

När blev du av med oskulden? Och med vilket kön?
När jag var 17 år och det var med en kille.

Har du någon gång haft sex med en tjej?
Beror på vad som räknas som sex, men jag tror svaret är ja ;)




- Ytligheter

Hur lång är du?
Jag vet faktiskt inte, kan inte komma ihåg när jag var på en hälsokontroll senast haha. Men jag får ofta höra av bloggläsare som sett mig på stan att jag var mycket längre än vad de trott. Men jag är nog 180 skulle jag tippa på, inte kortare i alla fall. Det är säkert.

Vart bor du?
Jag bor i en förort till Stockholm som heter Östberga. När jag ska förklara vart det ligger så brukar jag säga att det är alldeles precis mitt emellan Älvsjö och Årstaberg. Ligger väldigt nära Årsta och Enskede också ifall det underlättar förklaringen.

Vilken skola går du i?
JAg går på Jensen Gymnasium södra och går linjen Företagande & Försäljning som jag tycker är väldigt intressant. när jag valde linje brydde jag mig inte alls om vad mina vänner skulle ta. Jag viste att jag skulle plugga till någonting i 3 år till efter grundskolan så det var lika bra att ta något man tyckte verkade kul.


Hur ofta använder du din analplugg?
Den har legat i min väska enda sedan dagen jag fick den så den är faktiskt oanvänd. Älskar att skrämma mina vänner med den, dom tror att den är använd och blir helt förskräckta när jag viftar med den.

Vad andvänder du för smink och hårprodukter? ;)
Schampo, balsan, hårinpackning och värmeskydd för plattången. Sedan concealer, foundation, puder och ibland läppglans, men inte för mycket så att det ser ut som ett vattenfall på läpparna.

Vad heter din hårfärg?
Den heter Tahiti och den kommer rån Loréal.

Är din rosa plattång bra?
Jag tycker att den är bra. Snygg färg, blir varm snabbt och håret blir väldigt platt. Självklart finns det bättre plattånger men jag är nöjd med den jag har nu och kommer använda den ett tag till.


- Bloggande

Hur länge har du bloggat?
Jag har haft flera andra bloggar men denna blogg är den som vart riktigt seriös och den började jag med i mars i år, så det är inte alltför länge sedan jag startade den. Känns fortfarande som igår, allting har gått så galet snabbt den senaste tiden känns det som.

Tjänar du pengar på bloggen?
Japp det gör jag!

Hur känns det att bli igenkänd på alla gator och så?
I början kändes det konstigt men nu bryr man sig inte. Folk stirrar, viskar och pekar och det får man ju helt enkelt vänja sig med antar jag. I början reagerade man kanske på det men nu idag ser jag inte det lika mycket, skulle ju bli helt tokig om jag skulle spendera dagarna med att titta ifall folk glor på mig. Jobbigt är det i alla falla inte, så det är ju bra.

Kan det inte vara jobbigt ibland när folk fottar dig och så med privata kameror?
Nej man får bara acceptera läget helt enkelt. Jag kan ju inte stå och dra en posé hela tiden när jag befinner mig utomhus. Tar folk foto så gör dom, kul för dom! Även om jag fortfarande inte förstått vad dom ska med bilderna till hehe.


Har du fått skriva autografer?
Haha ja det har jag faktiskt fått göra. Senast var i helgen tror jag.

Hur är din relation till Kissie?
Kissie är jätteblond, och söt!

Hur många bloggar följer du?
Kanske 5 stycken som jag följer ordentligt. Sen finns det ju många andra också som jag läser, fast inte varje dag och inte så jättenoga då.

Vad vill du jobba med i framtiden?
Jag vill jobba med marknadsföring, och gärna något som är relaterat till bloggar. Kanske kan starta upp en fight med Spotlife och ge dom lite konkurrens på marknaden? Haha! Nejmen jag gillar att designa, och hjälpa. Så vem vet. Vi får se vart jag hamnar i framtiden. Älskar hela bloggfenomenet så jag lär inte lämna bloggvärlden på ett bra tag.



Kommentarer
Postat av: kia

Jag ångrar att jag aldrig blev kille och gay.

2008-11-06 @ 12:32:51
URL: http://honheterkia.blogg.se/
Postat av: Tomic

Nu behövde jag inte ställa några frågor fick svar på dom som andra ställde ;)

Snygg bild

2008-11-06 @ 12:34:47
URL: http://tomiic.se
Postat av: Joanna

AMIR KOLLA MITT HÅR

2008-11-06 @ 12:41:16
URL: http://joannahallqvist.blogg.se/
Postat av: Sofia

- Vad skoj att läsa svaren :)

2008-11-06 @ 12:43:11
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: rebecca

amiiiiir, ja håller på att göra en cover på en brittan låt åt dig =D vart kan jag skicka den sen? lägger helst inte in den på min blogg

2008-11-06 @ 12:52:58
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Älskar den där bilden på dig! :)

2008-11-06 @ 15:54:08
URL: http://blondiiebecka.blogg.se/
Postat av: julia

Du svarar aldrig på vad du har för ursprung :(

2008-11-06 @ 20:11:37
URL: http://juliahhs.blogg.se/
Postat av: K

är du från Iran?

2008-11-07 @ 13:34:52
Postat av: Danni

den här frisyren är den som passar dig bäst! du borde verkligen börja ha det offtare!!

2008-11-07 @ 19:38:14
URL: http://daniellew.blogg.se/
Postat av: Klas Leif

Vi manliga bögar säger aldrig "bli av med oskulden", vi går rakt på sak. Vi blir av med bajdomen istället.

2009-08-10 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0