Riktig vinter snart

Godmorgon, hoppas att ni sovit gott. Idag ska jag försöka träffa Sofie som kommit hem från Thailand. Hon är säkert jättetrött efter den långa resan men den ger jag blanka fan i för jag har saknat henne jättemycket, men får se om hon orkar träffas eller inte. Och så ska jag ju träffa han från Uppsala som hade något sammarbete på gång, men får se hur det blir med det också. Antar att man inte åker till Stockholm lika lätt som man tar cykeln ner till mataffären?


Trist och grått ute, vart har solen tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Sandra

men amir så mkt syns det faktiskt inte :)

2008-11-03 @ 10:56:47
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Postat av: M

Samma sak hände mig för någon månad sen men dom lagade det fint och nu syns inget alls :)

2008-11-03 @ 13:27:18
Postat av: kulan

bor inte du i stockholm..? eller vart bor du egentligen?

2008-11-03 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0