Vem slocknar så tidigt?


Per-Robin!

Hejsan! Hoppas inte Per-Robin känner sig gammal nu, men han är faktiskt äldre än mig så jag har rätt att säga såhär, jag vill blir som Per-Robin när jag blir stor. Riktigt rå humor och klockrena kommentarer vid rätt tillfälle. På måndag ska han vara standup-komiker på någon slags tävling och jag hoppas såklart redan nu att han vinner, skitrolig.

Vi kom förresten överräns om att ifall inte jag vinner "årets blogg" på QX Gaygala 2009 så hoppas jag att han gör det, och vise versa såklart. Anyway, titta vilken snygging jag såg på tunnelbanan in till stan. Vem fan däcker vid 18.00? Inte ens jag är så klen!



RÖSTA PÅ MIG SOM ÅRETS BLOGG TILL QX GAYGALA :)
Eller varför inte årets nykomling eller årets kämpe!?
... äsh, röst på mig i alla kategorier, hihi.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det bästa, eller snarare tragiskt, är då jag ser däckade folk runt 2 tiden på tuben på en vardag :)

2008-11-30 @ 01:08:10
URL: http://detvackraste.blogspot.com
Postat av: melna

HEJ ALLIHOPA!



Har ni sett det här: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=150674 ??



Där samlar du poäng genom att delta i olika kampanjer (de flesta gratis).

Du får också poäng för att värva vänner !

Sedan löser du in poängen och får presentkort.

Bra va?



Du kan också spela spel och diskutera i forumet.



Så vad väntar ni på? GÅ MED NU!



2008-11-30 @ 19:15:29
Postat av: haha!

vafan dedär är ju jag hahahah

2009-03-17 @ 02:04:58
Postat av: Madeleleine

älskar bloggen(L).

2009-09-24 @ 14:55:39
URL: http://madeleinevarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0