För mycket av det goda

Jag är bakis, jag är trött och jag har ett prov som ska skrivas idag. Lyckat? Nej! Men en man måste göra vad han måste. Ska tvätta ansiktet nu och försöka piffa till mig så gott som det går och sedan kila mot bussen. Jag kommer antagligen att slockna direkt på bussen vilket lär bli galet skönt, jobbigt sen när man måste av bara haha.

Det var i alla fall en trevlig kväll igår. Jag var full, Mattias var kåt och Maria var asrolig. Vi träffade även 3 andra brudar som var skitsköna och trevliga. En av dom ska till samma gayklubb som jag ska till på fredag så vi kommer träffas där då igen, ska bli kul! Roligast igår kväll var nog taxiresan hem, jag och Maria satt och skratta åt precis exakt allting, så underbart skönt att bara sitta och skratta och vara glad utan anledning. Maria har även påbörjat en ny undersökning, varje gång vi är ute på en gayklubb ska hon försöka hitta någon som inte läser min blogg. Ska bli kul att se hur det går. Om hon frågar just dig så svara gärna nej på frågan, jag vill vinna haha!

Nej nu måste jag mot bussen, vi hörs när jag är i skolan igen!


För mycket av det goda?

Kommentarer
Postat av: Robin

du har blivit så stor så att du dissar mig nu :(

2008-10-23 @ 08:35:35
URL: http://robinharnesk.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du inte kompis med vanja längre?:S

2008-10-23 @ 10:03:01
Postat av: frida

Oh tequila är inte bra dagen efter, då får man verkligen bekänna färg! Hoppas att provet går bra!



VAD TYCKER NI, LÄNGTAR NI TILLS BLONDINBELLA BÖRJAR LOGGA IGEN? :D HTTP://OUTREGOUS.BLOGG.SE

2008-10-23 @ 10:10:45
URL: http://outregous.blogg.se/
Postat av: Becca

oh !Tequila!YEAH!man vet aldrig riktigt när det smäller....

2008-10-24 @ 11:25:06
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0