Natten som gått

Woho godmorgon. Måste bara säga att mitt läsarantal brukar alltid sjunka på fredagar då folk har annat för sig än att läsa mina blogg men igår steg dom unika läsarna med hela 1000 pers, superkul! Sakta men säkert går det uppåt, i'm proud!


Linn och Jag!

Igår var såklart en jätterolig kväll. Har aldrig fått så mycket fina kommentarer om min blogg på en och samma kväll av folk jag inte känner. Jag vet inte hur många gånger dom spelade Womanizer men nog allt var det många gånger och jag blev lika glad varje gång må ni tro. Drog ju dit med 2 tjejer men träffade ovanligt många bekanta där inne, så när tjejerna drog vid tidig tid var jag knappast ensam.


Michaela, så söt!

Måste berätta om en mörkhyad transa som jag och några sköna människor stötta ihop med ute på rökrutan. Han/hon hade den fulaste och mest sönderslitna peruk jag sett, kläderna var kanske 20 år gamla och andedräkten var den värsta på länge. Då står han/hon där och kallar sig för supermodel och smeker på sin kropp? Ursäkta? Jag trodde seriöst jag skulle spy för att han/hon var så himla äcklig. Han/hon sa att jag skulle sluta vara en bitch för då skulle jag sakta men säkert istället bli en super bitch som han/hon var. Jag och lite folk dansade sedan med han/hon uppe på stora scenen senare på kvällen, hoppas ingen såg oss haha!


Daniel, tack för en skitrolig kväll :D

Efteråt blev det självklart McDonalds, inget annat duger på fyllan. Där satt vi ett tag och käkade våra känslor, haha nej nu ska jag inte leka dyster. Men vi satt där en stund och sedan börjde vi alla röra oss hemmåt. Nu är jag hemskt bakis och trött så jag ska faktiskt lägga mig i sängen igen. Men vi hörs snart igen. Godnatt/Godmorgon ;)

Kommentarer
Postat av: maritta

Jag ska vara ärlig Amir, jag tycker att du har förstört din blogg.

Det känns nu som om din blogg inte är en blogg, bara en hemsida som gör en massa reklam.

Reklam över allt.. :/ och för mycket blondinbella wanna be...



Men du själv är super :D

2008-10-25 @ 14:00:12
URL: http://www.metrobloggen.se/maritta
Postat av: Större Britney fan ? :P

Amir du måååste bara spana in denna video : http://www.youtube.com/watch?v=W-qJaow1Kf0 ...........säg vad du tycker sen hahahahahah. Det har nåånting med Britney o göra ;) det e ju nästaaan så att han är bättre än killen som dansar till Britney i rosa tröjja ;P

2008-10-25 @ 14:02:59
Postat av: Sheila Woods

Heej!

Jo ni var super roliga på scenen och verkade ha det jätte bra :)

kram

2008-10-25 @ 14:42:59
URL: http://sheilawoods.blogg.se/
Postat av: amanda

du och linn har samma hårfärg på bilderna :) haha

2008-10-25 @ 19:57:49
URL: http://aamandaf.blogg.se/
Postat av: Maria

Men Älskling.. Gaaah jag har försökt ringa dig din fjant..



Ey jag älsar din nya blogg.. :D

skit i vad andra säger!!!

2008-10-26 @ 00:35:46
URL: http://metrobloggen.se/angel84
Postat av: Ellen

HAHahahahhahahahaa alltså den mörkhyade transan. jag har drömt mardrömmar och ångrat att jag inte tog modet till mig och knuffade ner "den" från scenen...

2008-10-27 @ 01:02:26
URL: http://tonyirederiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0