god morgon

Hallådär. Hade tänkt att tvätta håret och platta det men jag orkar inte, det får stå åt alla håll och kantar idag. Lite roligt ska väll folket på John Bauer ha? Jasmine berätta igår att halva skolan läser min blogg, så hoppas de vet att jag kommer och lägger fram röda mattan och gör en välkomstdrink (ta mig inte alltid så seriöst?).



Direkt när jag kommer har Jasmine lunch så ska käka med henne, sedan ska jag springa mellan vännernas klassrum och leka lite. Alla har ju egen bärbar dator där så lite blogg kommer det ju utan tvekan att bli. Vi hörs snart igen mina vänner. Puss.

Kommentarer
Postat av: therese

Tänkte bara säga att din blogg är riktigt grym! Du är rolig, och nu har du plötsligt bytts ut till att vara den första bloggen jag läser på morgonen :D Good luck

2008-09-05 @ 10:41:14
Postat av: Mattias

du skriver riktigt bra ska du veta =) och du ska ha fett med cred för att du vågar vara öppen! du har all min respekt!

2008-09-05 @ 13:32:19
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0