God morgon

Hejsan, nu är jag hemma hos mig igen. Vi somnade rätt sent igår med tanke på vilken tid vi gick upp idag, så trött kan man nog säga att jag är. Hur som helst.. Det är kul att en massa fotografer börjat höra av sig. Nu när jag skrivit att min blogg ska göras om av Spotlife så är det många som erbjuder sig att gratis fota mig i deras studior, jättekul verkligen. Får se vem det blir, för det räcker ju med en photo shoot, behöver ju inte hundratals bilder direkt, haha.

Förresten, åkte förbi min frisör för att se om hon kunde klippa mig lite tidigare idag, tror ni inte att hon är sjuk då eller? De trodde att en av killarna skulle få klippa mig, snälla rara lixom? Tjejen jag hade bokat tid hos är den enda i vårt avlånga land som får röra mitt hår med en sax. Så nu får jag boka in en ny tid, typiskt. Hur som helst, hoppas jag är nyklippt till fotograferingen i alla fall, vore ju kul om man var lite fresh i håret lixom. Nej, dags för en hårinpackning nu tror jag!

Kommentarer
Postat av: helena

hej förresten har jag utnämt din blogg bland top5..kram sötis! ha en underbar lördag..

2008-09-20 @ 10:55:45
URL: http://misshelenas.blogg.se/
Postat av: sanna

åh så kul! Godmorgon förresten

2008-09-20 @ 10:55:52
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0