god morgon

Hallå, hoppas ni har sovit gott! Idag har jag bara en lektion i skolan, dagital bild. Det är ett rätt så roligt ämne så jag tycker att det är lite tråkigt att vi bara läser det en gång i veckan, skulle inte skada med lite fler lektioner. Efter skolan blir det såklart lunch, antagligen en sallad som vanligt och därefter hem en sväng. Eftersom att det blir party imorgon vill jag nog bara ta det lugnt ikväll. Kanske filmkväll med någon? Får se vad som sker, men nu måste jag göra mig i ordning. Vi hörs igen när jag är i skolan!

  
Dålig hårdag = luvan på ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

Godmooorgon :D

2008-09-26 @ 09:16:23
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsan !

hoppas allt e bra.

ville mest bara fråga hur känar man pengar på sin blogg, o kostar d typ pengar ? xD

vill d sen om min blogg blir lite mer popolär.

ha d bäst !

2008-09-26 @ 10:56:54
URL: http://hannaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0