Bulgaria, inte Bulgary

Hej på er.

Igår kom jag hem vid halv 12 så det blev direkt i säng då faktiskt. Hos Sofie kollade vi på film, lagade middag och hade det jättemysigt bara. Alltid mysigt hemma hos henne tycker jag. Vi pratade även om Bulgarien som vi ska till i sommar. Och jag försöker fortfarande lära henne att det heter Bulgaria på engelska och inte Bulgary som hon säger hela tiden haha. Söt brud detdär. Jag har i alla fall sovit gott och har nu inga planer för dagen. Vi får se vad som kan tänkas hittas på. Här är i alla fall lite bilder från igår.


Kommentarer
Postat av: Pebbels

vad sjutton censurerade du på?! om det var hennes bröstvårta så sitter den ju sjukt högt upp!? :O:O:S creepy

2009-04-03 @ 11:39:40
URL: http://slapmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0