Del 3


- Hur kommer det sig att just din bögblogg blev känd?

Jag skriver öppet och ärligt om saker som folk vanligtvis inte vill prata högt om. Tror att min ärlighet får folk att stanna, tror att dom verkligen känner att denna blogg är äkta. Sen så är jag tacksam att bloggen blivit stor, jag uppdaterar ofta och gör allt för att läsarna ska vara nöjda. Det tror jag också att folk märker, att jag inte är arrogant och dryg.

- Hur lång är du
184cm lång, big boy haha.

- Vart har du köpt din snygga väska?
På H&M för endast 300 kronor.


- Är det inte dags att ändra headern? Gammal bild!
Tro det eller ej, den är bara ett halvår gammal.


- Varför började du blogga?

Jag gjorde det endast för att alla andra gjorde det. Jag körde i en månad men sedan tröttnade jag totalt och la ner bloggen. Efter ett tag gjorde jag en ny blogg som jag hade i säkert ett halvår men den kändes inte äkta eftersom att jag inte skrev något om min läggning, bl.a. för att jag inte hade kommit ut då. Men när jag kom ut så raderade jag alla gamla inlägg och gjorde om hela bloggen och tyckte att det var roligt att fokusera på min sexuella läggning, så det blev gaybloggen helt enkelt.


- Ska du inte se Britney live på hennes turné nu?

Som examenspresent av mormor så fick jag välja. Åka till London och se Britney eller solsemester i 2 veckor. Hur mycket jag än älskar Britney så är det inte rimligt att köpa en biljett för flera tusen, fixa flyg, boka hotell osv vilket totalt kommer gå på minst 10.000... för att vara i London 2-3 dagar bara. Så en resa till Bulgarien med några nära vänner får det bli.


- Sjunger Kissie bra?
Vet inte men man kan ju alltid hoppas att hon gör det =D

- Ser du dig som en bra förebild för tjejer och killar!?
Absolut. Jag är sjukt ärlig och sticker inte under stolen med något. Jag är trött på bloggare som ska försöka framställa sina liv som perfekta och glamourösa. Jag menar, jag drack så mycket att jag var tvungen att bli hämtad med polisbil, och det första jag gör är att skriva det i bloggen dagen efter. Förlåt... men hur skön är jag inte!? Jag står för den jag är, jag står för vad jag gör och jag har ett gott hjärta. Så jag tror absolut att jag är en bra förebild.

- Är du medveten om att du är sjuuukt snygg?
Thihihi klart jag är =D



- När blev du av med oskulden?

När jag var 17 år gammal!

- När började du röka och dricka?
Rökte första gången i 8an men började liksom att röka dagligen i 1an på gymnasiet, dricka gjorde jag också första gången i 8an men det tog inte fart med festandet försän då jag började röka också.


- Varför skriver du mycket om muslimer?
För islam är den religion jag har svårast för.


- Har du blivit sårad någon gång?

Ja, av en kille! Men det ska inte hända igen. Ingen människa ska kunna få mig att må dåligt. Det tänker jag inte tillåta ske igen.

- Ser du dig som en transa? Eftersom du sminkar dig.

En transa är någon som "klär ut sig" till det motsatta könet. Att sminka sig är inte att vilja se ut som det motsatta könet. Det finns t.o.m. företag som gör smink bara för killar, även om det är rätt patetiskt då smink är smink.


Kommentarer
Postat av: Caroline Erlin

Bra svar :)

2009-04-11 @ 15:23:38
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag måste bara fråga, har läst dina frågor&svar nu, förlora du oskulden med en kille eller tjej ?

2009-04-11 @ 15:26:44
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Linda

Glad Påsk!

2009-04-11 @ 15:35:05
URL: http://lindasbloggis.blogg.se/
Postat av: ttasteit

Amir, you're the best! Älskar varenda ord du skriver i bloggen, loooove it. Och jag älskar att du är så grymt ärlig och öppen.

2009-04-11 @ 15:44:04
URL: http://ttasteit.blogg.se/
Postat av: Alice

du är så jäkla grym. Måste fan hitta mig en gay-friend =)

2009-04-11 @ 15:54:02
Postat av: jojjo

GLAD PÅSK=)

2009-04-11 @ 16:09:20
URL: http://galenjojjo.blogg.se/
Postat av: En tjej <3

Vad heter din nuvarande kille (fall du har nån) Föresten är du väldigt söt (skenerad)! K R A M

2009-04-11 @ 16:12:44
Postat av: linn

Okej, transafrågan var allmänt konstig...

Klart som fan att man inte är transa bara för att man sminkar sej.

Den dära personen har sett för mycket på tv.

Men du e sjukt snygg, och jag älskar den där lite smådryga ärligheten som du lägger fram i alla inlägg,

Dagens ros till dej!, eller kanske så skulle man dra till med; Dagens påskägg till dej.

puss pårey<3

2009-04-11 @ 16:27:26
URL: http://helloblondy.blogg.se/
Postat av: Mimmi

1. förlorade du oskulden med en kille eller tjej?



2. du ser utslänsk ut, vart kommer du ifrån ?



3. är dina föräldrar muslimer ?



4. Varför har du svårt för muslimer? förklara bra, helst



Aja, det var det. Snälla svara på frågorna. Jag älskar din blogg & läser den nästan varja dag. Ha det bra, PUSS AMIR<3

2009-04-11 @ 17:25:23
URL: http://mimsan.blogg.se/
Postat av: Mickis

Du är grym och helt klart en förebild för en riktig förebild som du säger ska inte sticka under stolen med något,ingen är perfekt :)

2009-04-11 @ 17:25:42
Postat av: michelle

blev du av med oskulden med en tjej eller kille ?

2009-04-11 @ 17:40:06
URL: http://hejmichellle.blogg.se/
Postat av: Issa

varför har du svårt för muslimer äre bara för att din släkt är muslimer?

2009-04-11 @ 19:27:52
Postat av: Anonym

Snygg ????

Ursäkta mig men.... inte mycket va.

2009-04-11 @ 20:25:36
Postat av: . .

svårt för muslimer? hahaha snälla någon av dina föräldrar e ju tunisier = MUSLIMER på väldigt hög nivå ;)

2009-04-11 @ 22:35:34
Postat av: sus

Byt inte headern =)

2009-04-12 @ 00:24:54
URL: http://susannbaltaci.blogg.se/
Postat av: kn

Vadå svårt för muslimer??! Du har fan fördomar för muslimer! Ditt äckel skäms muslimer är människor precis som dig, bara för att man är muslim betyder det inte att man är en dålig person och du som vill att alla ska respektera din homosexuallitet!

Din jävla BIGASS! Du borde inte ens vara känd för din fula blogg du skriver inget intressant och du har fördomar om andra rassist jävel.

2009-04-12 @ 00:29:14
Postat av: Ulf Lundell 45 ÅR

SVARA GÄRNA PÅ DENNA FRÅGA, SIR.

- Blev du av med oskulden till en kille?

puss <3

2009-04-12 @ 17:17:48
URL: http://luddepudde.blogg.se/
Postat av: Juni

Hej! Såg att du inte hade allt för många kommentarer och hoppas att du iaf kan vara bättre än de andra kändisbloggarna och svara på en, antingen till mig personligen eller i bloggen. :) Den första frågan såg jag fanns ovan om vilket kön du blev av med oskulden med och den andra är när du åker till bulgarien och med vem? :) Är ett fan och vore så kul att möta på dig där om vi är där samtidigt, för i stan ser jag dig aldrig! kramar :)

2009-04-12 @ 22:58:20
URL: http://juniolsson.blogg.se/
Postat av: juni

hej igen! fick svar på min första fråga om oskulden när jag letade lite i bloggen, du är för skön gosse! haha och den där kn ovan, 1. vad skriver du egentligen?, virriga människa, 2 Amir, rassist med utlänsk bakgrund?, bra där kn! 3. tycker du ska ge fan i att läsa här om bloggen nu är så ful och den nu är så ointressant? Du verkade ju tycka de va rätt intressant angående amirs åsikt om muslimer eftersom du skrev en kommentar. Anyway, amir jag vill ha svar på min fråga två, Kyss!

2009-04-12 @ 23:46:28
URL: http://juniolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är helt underbar, älskar din blogg!

2009-04-13 @ 00:12:44
Postat av: meelissa

Vad är det för läppstift och vart köper man den?:)



Måste bara säga att jag älskar din blogg Amir, du är grym och är ärlig! <3 ääääääääääääälskar dig!

2009-06-05 @ 19:46:23
URL: http://melleeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0