Ännu mera kalas nu

En av mina närmsta barndomsvänner fyllde 18 igår så jag ska bjuda henne på restaurang nu på Stureplan, självklart blir det min älskade asiatiska buffé som verkligen är att döda för. Skulle sälja min morsa för deras buffé haha nej vad fräck jag är! Nejmen ska bli kul att sätta oss ner med god mat och bara umgås hon och jag. Vi får även sällskap av Krille och min absolut bästa vän Imen som kommit hem. Hon pluggar tråkigt nog i Paris men är hemma nu så jag ska krama om henne så jävla hårt som det bara går, min äskade älskling. Den finaste av dom alla <3

Kommentarer
Postat av: Jensen

aaaw men va gulligt =) låter ju jätte mysigt

2009-04-18 @ 15:09:21
URL: http://www.metrobloggen.se/queerbloggen
Postat av: Caroline Erlin

Hoppas att ni får det roligt idag då

2009-04-18 @ 15:25:30
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: L

kissie?

2009-04-19 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0