Imorgon är jag en ledare

Imorgon blir nog en rolig skoldag. Alla vi som tar studenten i år ska befinna oss på Kärsön med våra lärare imorgon. Där ska alla klasser leda varandra i olika aktiviteter och tävlingar, kommer nog bli skitkul tror jag. Dock blir det en heldag där borta om jag inte minns fel så jag kommer att ta med mig min lilla bärbara dator så att bloggens uppdatering inte tar någon skada. Tycker det är väldigt roligt också att lärarna hittar på något sånthär för eleverna ibland, speciellt för oss som faktiskt slutar skolan snart och aldrig mer ska komma tillbaka. En sista aktivitetsdag då vi leker tillsammans och kämpar som klasskamratar. För tro mig, finns folk i klassen man verkligen är glad att aldrig behöva få se igen haha! Man kan ju inte orka och stå ut med alla?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla roligt!

2009-04-21 @ 21:02:17
Postat av: Anonym

hahaha då ska jag vinka till dig när jag åker förbi med bussen till skolan.. hoppas ni får det kul!!

2009-04-21 @ 21:34:53
Postat av: Chamsine

Kärsön är för Alviks barn :D hoppas du hade kul

2009-04-22 @ 00:48:34
URL: http://chamsinenews.blogg.se/
Postat av: malin =)

Asså du verkar så himla härlig som person !!!!! :D

gillar din blogg föresten :D !

kika gärna in på min =)

2009-04-22 @ 04:37:37
URL: http://malinkallman.blogg.se/
Postat av: Anonym

du hade passat jätte bra tillsammans med Eldin:)! Hans blogg heter www.fashionwear.blogg.se

2009-04-23 @ 12:15:23
Postat av: jessika

u rock :D

2009-04-23 @ 16:14:02
URL: http://jessikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0