Fusket på bloggportalen

Godmorgon bloggen, hoppas alla sovit gott.

Gud vad jag hade svårt att kunna somna igår. Jag fick dendär känslan igen som jag hade när jag vaknade igår. Allt jag mindes var att jag sprang runt i en park med en glasflaska skrikandes en massa dumma och onödiga saker. Sedan kom en polisbil och hämtade mig och sen minns jag inget mer. Vaknade upp på en tunn madrass i ett rum med vita väggar, vitt golv och vitt tak. Läkare sprang fram och tillbaka utanför och jag hörde folk snacka. Jag viste inte vad som hade hänt och jag viste inte vart jag var. Den känslan vill jag aldrig mer känna igen, läskigaste jag vart med om på länge.

Varför jag inte skriver ut i bloggen hur folk har fuskat sig upp på bloggportalens topplista (den listan som "gäller") är för att då kommer varenda bloggare köra med det och så kommer hela listan att vara falsk, hur kul blir det då!? Ska nog höra av mig till bloggportalens ägare och säga vad folk faktiskt gjort, tycker det är fräckt mot oss andra bloggare som faktiskt kämpar för att nå toppen, på det ärliga sättet.

Kommentarer
Postat av: emma

Haha, amir.. jag skrev just till bloggportalen om det, jag stör mig som fan! gör det du med nu? så dom kanske kan ändra på de :P

2009-04-12 @ 11:20:02
Postat av: E

Kan du inte berätta VILKA det är som har fuskat då ? ^^

2009-04-12 @ 11:33:46
Postat av: THESS

ta hand om dig <3

2009-04-12 @ 11:39:14
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: sara k

vilka bloggar hade fuskat?

2009-04-12 @ 12:13:14
Postat av: alexandra

aj så jobbigt !

2009-04-12 @ 12:13:16
URL: http://ajeriksson.blogg.se/
Postat av: Caroline Erlin

du borde absolut prata med bloggportalen

2009-04-12 @ 12:23:24
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sant! Gör så Amir.



www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

www.marittas.blogg.se

2009-04-12 @ 12:42:50
Postat av: Fröken Deilert

aah, smart.

Men jävligt dålig stil fuska!!

2009-04-12 @ 13:49:12
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Karolina Andersén

Hej amir, vet dina förläldrar om vad som hände med polis+ambulans och allt det?



Ha det fint, puss

2009-04-12 @ 14:55:36
Postat av: Anonym

HAHAHA DU VAKNADE SÄKERT UPP PÅ MARIA UNGDOM

2009-04-12 @ 15:10:36
Postat av: Anonym

men vem fna bryr siug..

2009-04-12 @ 15:50:48
Postat av: Sandra

Hej Amir!



Jag vill gärna att du svarar på den här frågan, eller alltså om det är allt för personligt och du inte vill berätta det så respekterar jag det fullständigt! Jag undrar om det var Maria pool du hamnade på? För det var nämligen så att jag hamnade där när jag var 13 år, vaknade upp där och jag låg på en tunn madrass och alla väggar var vita precis så som du förklarade det. Blev bara otroligt nyfiken på vart det var du hamnade, ha en god fortsättning! Puss

2009-04-12 @ 18:00:21
Postat av: Alexandra

tycker också det är trist med dessa bloggare som fuskar

2009-04-12 @ 18:05:45
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: Anonym

svar till er som frågar vilka som fuskat:

vad jag vet så är det

tomictomi.se

och tobbejonsson.se



100% säkert!

den sista vet jag dock inte , men det förstår man ju själv när man besöker dom 2 bloggar som jag nämnde, 2 wannabee storkändisbloggar med photoshopade mobilbilder.

haha





u go amir ;)

2009-04-12 @ 18:39:56
Postat av: Anonym

Du bryr dej tydligen, vf skulle du annars ha läst det och kommenterat ..

2009-04-12 @ 20:17:00
Postat av: -

mm faktist. håller helt med dig :)

2009-04-12 @ 20:59:27
Postat av: tellivanelli

great gör så u goo amir !

2009-04-12 @ 21:09:46
URL: http://tellivanelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du gör helt rätt i att försöka se till att så få som möjligt utnyttjar det tills Bloggportalen kan åtgärda det :) Du gör också helt rätt i att berätta för Bloggportalen om vad som sker så att de kan åtgärda det.

2009-04-13 @ 12:23:49
Postat av: Anonym

Tomi, Tobbe, Dessie och paow är de som har fuskat va

2009-04-13 @ 22:06:10
Postat av: Madeleine

Bra där! :D jag kämpar o kämpar men kommer ingen vart, funderar på att lägga ner :s

2009-04-14 @ 09:56:05
URL: http://metrobloggen.se/juustdaance
Postat av: Anonym

dessie och paow har inte fuskat

dom har många läsare.

men därimot så gör tobbe o tomi det.

dom andra vet ja inte

2009-04-20 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0