Låt mig vara

Jag är en människa, jag har också känslor. Jag kan må dåligt och jag kan vara världens gladaste. Jag lyssnar alltid på folk, jag ser alltid när det är något fel med folk. Det som alltid kommer i första hand för mig är mina vänner, alltid. Men folk förväntar sig alltid så mycket, jag kan inte vara världens bästa. Jag säger inte "ååh synd om mig alla vill få ut något av mig" men just nu känner jag extra press på mig hela tiden. Folk säger att jag blivit konstig på sista tiden, ja det kanske jag har? Ta reda på vad felet är istället för att bara klaga och hoppa på mig hela tiden. Trött på att få ta skit hela tiden och alltid vara den söta Amir som förstår och förlåter hela tiden. Nej... jag tänker inte förlåta och glömma allt hela tiden.

Alla ni som ringt hela kvällen, låt mig vara!
Give me a fuckin break, ska sova nu. Kisses and hugs.


Kommentarer
Postat av: FYFAN VAD JAG DIGGAR DIG :D

äääääääälsklingen da:(

skit tråkigt o höra, men du ska v ewta att vi läsare ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MKT AMIR :D



jag gör det som fan o din blogg, skulle kunna pussao krama ihjäl dig ifall jag såg dig.



skit i alla o lev ditt liv gay:D

LOVE YA!<3.

2009-04-21 @ 22:59:56
Postat av: Raghid

fan den här dagen verka d¨ålig för alla. först var jag hur glad som helst i skolan, sen blev det ångest. man orkar bara inte me folk, ibland inte ens familjen.

2009-04-21 @ 23:01:09
URL: http://raggee.blogg.se/
Postat av: Anonym

mohaha

2009-04-21 @ 23:15:48
URL: http://bloondinen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag förstår dig, jag har känt samma sak flera gånger. Men jag gillar dig, du är en vacker person.

Här får du en kram! kram bara för att jag alltid velat ge dig en. Sov gott!

2009-04-21 @ 23:17:31
Postat av: Angelica

Ingen är värd att få dig att gråta. Den som är värd dina tårar, skulle aldrig få dig att gråta!

Likaså med att få dig att må skit!



Dina vänner kanske gillar ditt stöd dom får utav dig, så dom kanske har glömt bort att du också har känslor & kanske har problem ibland och bara slänger sina problem över dig? Kämpa, det gör jag varje dag, ibland vill man bara försvinna ett tag från världen, tänka på sig själv och unna sig något riktigt härligt! Visst skulle det vara toppen?



Enligt mig är du en pingla, du är helt enkelt bäst!

Läser din blogg varje dag och kommer läsa den varje dag i fortsättning med! <3

2009-04-21 @ 23:47:06
Postat av: Anonym

såna som du bevisar att vi är nära jordens undergång

2009-04-21 @ 23:57:35
Postat av: Nichlas

Förstår exakt hur du känner. kram på Amir. Bäste bögbloggaren i stan.

2009-04-22 @ 01:01:33
URL: http://nichlas.blogg.se/
Postat av: sabina

Kram!

2009-04-22 @ 01:40:03
URL: http://spiritonthewater.blogg.se/
Postat av: langsie

måste berömma dig för din blogg.

förstår att du är stolt över dig själv, för det hade jag också varit om jag åstadkommit något såhär stort (och viktigt!!!)

btw så försöker jag klura ut om jag ärbi eller bara straight.

2009-04-22 @ 03:52:14
URL: http://langsies.blogg.se/
Postat av: Lillan

har du funderat på att börja träna? du ser ganska o-fit ut..

2009-04-22 @ 07:30:21
Postat av: Gay Boy =D

du ska inte behöva känna dig pressad, och ingen ska ju köra över dig. du kanske bnorde ta ledigt från allt i nån dagar, kanske ta ledigt från vänner, bloggen och allt så du får en chans att ta igen dig och återvända med ny energi? =)



kramkram



www.metrobloggen.se/queerbloggen

www.metrobloggen.se/queerbloggen

www.metrobloggen.se/queerbloggen

www.metrobloggen.se/queerbloggen

www.metrobloggen.se/queerbloggen

2009-04-22 @ 08:33:21
URL: http://www.metrobloggen.se/queerbloggen
Postat av: Anonym

HAHAHA du skrev: "hela tiden" 5 gånger i slutet. vad har du för betyg i svenska? :p puss

2009-04-22 @ 17:13:40
Postat av: Anonym

jag vill ge dig en kram. fårjag det?

2009-04-22 @ 18:15:31
Postat av: selma

ASSÅ VILKEEEN ÄCKLLLLLIOIIIG MÄNNISKA .... PALLA VARA BÖÖÖÖG aass¨!!!!!!!!! =?

2009-04-22 @ 21:07:05
URL: http://selma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vet exakt hur du känner Amir! Ibland känns det som om man har en roll som man ska leva upp till och det kan vara så jävla jobbigt. Ibland när jag är ledsen och inte är på topp ska alla bli så jävla förvånade och bah "varför är du inte rolig?". Man orkar inte vara glad jämt. Kram på dig och hoppas du mår bättre.

2009-04-23 @ 22:52:55
URL: http://cocaineusers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0