Lite mer blondintips

Haha fyfan. Jag har inte varit såhär riktigt blond i ens en vecka och ändå snackar jag som om jag vore värsta proffset. Men det är ju så det ska vara. Ofta att jag ska sitta som ett random och ba "thihi mitt hår är fult". Jag har blekt mitt hår skitsnyggt och det ser ta mig fan grymt ut. Och alla ni som undrar vilket silverschampo jag använder, självklart ska jag berätta det. Mitt kommer från Lanza och jag köpte det hos Bangerhead.se där jag såg att det kostade bra mycket mindre än i butik också.


Kommentarer
Postat av: indra

För några veckor sedan blev jag medlem här: http://www.freestreet.se/?r=11081 sen dess har jag fått hem presenkort till ett värde av 950 kr. Helt otroligt och helt GRATIS! Det bästa är att man själv får välja vilka butiker man vill spendera presenkorten på, jag har bland annat valt H&M, Caliroots och cdon. com. Dessutom kan man få presentkort från nelly. se, the body shop, åhléns, kicks m.fl. Det är inte många som är medlemmar än så passa på innan den blir svårare! Bli medlem du med, det är jättelätt =)

2009-04-27 @ 21:46:27
Postat av: Helena

det är hett!

2009-04-27 @ 21:49:47
URL: http://avenfluganharetthjarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

BARA ETT TIPS



Nu finns det en ny sida som det är mycket lättare att samla ihop presentkort på! Man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Bli medlem nu så länge sidan inte har så många medlemmar = lättare att samla poäng. Själv har jag redan ett presentkort på 200kr som jag samlat ihop på 3 dagar. Man kan använda det på flera affärer t.ex som Gina, H&M, JC, Din sko m.fl!!



http://www.freestreet.se/?r=5379

2009-04-27 @ 21:59:11
Postat av: Toby Hagberg

Tycker fortfarande du ska sätta i en Color SYNC A 10 (Lightest Ash) i ditt hår.



Inte för att vara kritisk men ditt hår skiftar fortfarande i gult. Silverschampo reflekterar bara redan väl blekt, vitt eller grått hår för att ge en effekt.



Varför du kan ha ditt silverschampo 15minuter är bara för att det inte fäster lika bra på den nyansen du har nu. Hade du haft kritvitt hår och använt schampot i 15 minuter så hade ditt hår skiftat i blått och lila.



Köp istället en toning som från Matrix Color Sync och sluta slita på håret med så mycket silverschampo =P

2009-04-27 @ 22:43:10
URL: http://tobys.se
Postat av: Ida

Haha smyyygreklam

2009-04-27 @ 23:06:48
Postat av: Anonym

vet du inte vad random betyder? :S

2009-04-27 @ 23:20:55
Postat av: Anonym

Det finns även en produkt som heter poly blond silver shimmer eller något liknande som är bra. Du kommer aldrig att få bort de gula tonerna med silverschampo nämligen och du slipper bleka gång på gång.

2009-04-27 @ 23:42:38
Postat av: Zandra

Det är bra att du kommer med tips! Jag är sjukt sugen på att bli blond nu, haha.

2009-04-28 @ 11:18:18
URL: http://youmeaftersex.blogg.se/
Postat av: s

Hej hej du har fått jätte fin färg på håret, grejen är att jag har lika mörkt hår som du egentligen men nu vill jag bleka det.. men hur ska jag få de så snyggt? vilken hårfärg? vilka produkter?

2009-04-28 @ 12:58:16
Postat av: JÄVLIGT SÖT&JÄVLIGT UNIK

ångrar att jag färgade håret brunt igen:(

2009-04-28 @ 15:20:13
URL: http://langsies.blogg.se/
Postat av: .

vad är silvershampo och va är de bra för?

2009-04-29 @ 13:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0