Nu är jag sur

Den lilla glada Amir har tagit en promenad och nu är sura Amir här. Gud vad mina vänner ska vara jobbiga. Jag sprang förbi mina vänner på ett café i stan och dom bad mig sätta mig ner med dom. Dock var jag jättetrött och ville hem och när jag berättade det för dom blev dom som galna djur. Började fråga vad problemet var osv. Jag sa att jag var trött helt enkelt och ville hem sedan gick jag. När jag är vid tunnelbanan ringer en av tjejerna och frågar varför jag är otrevlig och jobbig. Ursäkta, jag må vara rolig att umgås med men jag är fan ingen leksak som folk kan ta med vart dom vill. Och anser man mig vara otrevlig och elak för att jag inte vill sitta på ett café, då är man väl själv rätt så dum i huvudet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch hatar vänner som e sånna

dom måste ju fatta att man inte alltid e på världens bästa humör

2009-04-21 @ 16:53:19
Postat av: Smala killen

What goes around comes around!!! HAHA Du är inte speciellt trevlig du heller!

2009-04-21 @ 17:17:20
URL: http://bantadigsmal.blogg.se/
Postat av: Caroline Erlin

De verkade lite lustiga

2009-04-21 @ 17:20:09
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag vet precis hur du menar

2009-04-21 @ 17:41:17
URL: http://curl.blogg.se/
Postat av: E

Ibland vill man vara ensam helt enkelt :)

2009-04-21 @ 17:52:14
URL: http://ellij.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med! Om dom inte kan ta ett nej - bytt ut dom!!! :P





Btw älskar din blogg <3

2009-04-21 @ 18:15:41
URL: http://gyllis.devote.se
Postat av: Em

right on!

2009-04-21 @ 19:03:33
URL: http://attitudeproblems.blogg.se/
Postat av: brittanlullkokakittelenfull

amir amir! jag har spanat in dig med storkikarn och ser att du inte alls är en kul vän. folk kommer hem till dig och du sitter där och skriver och degar framför datorn, och mumlar något fräsigt om brittans nya hit. men amir, man kanske ska koncentrera sig på det riktiga livet och inte på hur livet framställs i bloggisbloggen?

Postat av: Linnea-Sophia

Men brukar inte den homosexuella alltid vara leksaken?

Så har jag i alla fall uppfattat det som (om man ser i helhet). Och tydligen så ska man vara skitcool att ha en homosexuell vän (well, jag känner mig inte så speciellt cool trots att 90% av mina manliga kusiner är gay).



Stå på dig grabben, välj dina vänner med omsorg! :)

2009-04-21 @ 19:28:10
URL: http://linneasophia.blogg.se/
Postat av: issa

shysst mot dina vänner å skriva så . typ nej??

Dom vill ju inget illa eller hur, Om du såg tex Kissie på stan gå förbi precis där du satt o fikade skulle du bara ignorera henne för att hon såg lite småsur då? det är samma sak, det hade varit ännu mer "taskigt" om dom bara hade ignorera dig helt eller?. Dom kunde ju inte veta att du hade en jävlig dag.

2009-04-21 @ 19:53:55
Postat av: pes

Ojojoj vilka intriger. Är du 13 eller? Sitta och blogga om hur sur man är på sina kompisar och gnäll gnäll hit och dit. Visst, det är din blogg och du får skriva vad du vill. Hoppas bara att du är medveten om att du framstår som en prepubertal fjortistjej.

2009-04-21 @ 20:51:16
Postat av: Anonym

jag förstår. stackars dej amir :(<3

2009-04-21 @ 21:23:35
Postat av: Malin

Haha jeeesus.. många av dina läsare verkar vara riktiga spån. Inte många somverkar läsa helheten i det du skriver, och empati är nåt som inte verkar finnas. Det är snarare de personer som skriver "är du 13 eller" som verkar vara blåsta jävla småfjortisar.



Ha det fint :)



2009-04-22 @ 15:05:55
Postat av: Anonym

ehh, det är klart att man blir sur om någon blir sur på en bara för att man nite vill sitta på ett kafe, och i en blogg brukar man skiva vadaagliga händelser så det är inte konstigt att han skev om det o kompisarna verkade ju ändå inte speiellt shyssta

2009-04-22 @ 19:31:08
Postat av: emma

men haha. störda. (:

2009-04-22 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0