Snällare än mig finns väl inte?

Jag tror inte mina läsare fattar hur mycket skit jag får ta för denna blogg! Folk skriver så grovt hemska saker om mig på sina bloggar, folk på stan kan kolla snett och säga något elakt. Men hur mycket skit ger jag tillbaka? Absolut ingenting. Jag är uppe i över 60.000 läsare i veckan, jag skulle kunna hänga ut och skämma ut så hemskt mycket folk så det finns inte. Men jag är mogen, jag har ett hjärta och jag vet vad som är rätt och fel! När folk säger att jag är omogen undrar jag ibland vad dom själva tänker med. Jag får stå ut med så mycket skit och ger inte tillbaka det minsta lilla, det kallar jag för att vara en stark människa som faktiskt har något innanför pannan!



Kommentarer
Postat av: Sara

ingen har tvingat dig att blogga lixom...

2009-04-16 @ 18:39:11
Postat av: Terese

Jag beundrar dig verkligen! Inte många skulle klara av att ta så mycket skit som du gör. Enligt mig är du en stor förebild, inte bara för homosexuella, utan för alla. Du visar verkligen att man ska vara som man är oavsätt vad andra tycker och tänker. Keep up the good woork!

2009-04-16 @ 18:46:03
Postat av: isabella l .

Det får ALLA med blogg . Och dessutom är det du som har valt att berätta vem du är på nätet , därför blir du igenkänd .

2009-04-16 @ 18:46:25
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: letti

hej!

JAg förstår inte riktig hur folk kan vara såna mot dig.. Det är nog förmodligen på grund av avundsjuka..

Du ska aldrig ta emot massa skit.. Du är unik och begåvad som har lyckats väldigt mycket i dit liv.. du är otrolig smart och skön person.. skit i vad folk tycker och tänker.. så länge du har det bra och ved vad du går för hur du vill ha det i livet och att dina nära och kära mår bra ska du skita i alla som snackar..



Älskar att du står för allt du gör.. du är en stor förebild för många...



kram letti

2009-04-16 @ 18:48:12
URL: http://letti.blogg.se/
Postat av: Dimitra

Du ska inte ta massa skit för att du är homo, ingen ska egentligen göra det ! Tänk på att; ingen föds för att göra den andra lycklig! :) du är bra amir !

2009-04-16 @ 18:49:24
URL: http://mjukiish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig, och fortsätt stå på dig och vara stolt över den du är!:)

2009-04-16 @ 18:50:18
URL: http://wgd.blogg.se/
Postat av: Johanna/stAig

Du har så rätt så :)

2009-04-16 @ 18:51:05
URL: http://vahva.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://ithaslife.blogg.se/2009/april/blondiner-i-krig.html#comment

2009-04-16 @ 18:51:16
Postat av: SÖTAN

Asså Amir det är bara inte bry sig, handlar mest om avensjuka sen tror jag inte det är så smart o hänga ut folk när du kan bli anmäld för det.Det slår bara tillbaks till dej själv!

Såna människor ska man bara igonera handlar mest om att dem är osäkra på sej själva!





KRAMAR





2009-04-16 @ 18:54:00
Postat av: Anonym

stå på dig! Skit i alla människor som är dumma.. Folk är nog bara avundsjuka på dig... Att du vågar stå för den du är, att du har en blogg som bara växer och växer och så vidare..

2009-04-16 @ 18:57:39
Postat av: Emma. Z

DU ÄGER AMIR! Läser din blogg ca 5 ggr per dag, kommer aldrig att sluta läsa din blogg.

Du är en mycket god och fin människa. Det ser man i det du skriver om :) Keep up the great word! :)

kram

2009-04-16 @ 18:58:00
URL: http://mylifeinmyownwords.blogg.se/
Postat av: Bam Bam

du är så cool amir !! De som skriver nått dumt om dig eller liknande måste ha en hjärnskada eller liknande

2009-04-16 @ 19:00:11
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Fru Qvist

egentligen förstår jag inte hur vissa människor kan ha så svårt att acceptera att du har gått ut med att du är homosexuell. du är ju fortfarande samma människa som alla andra, bara det att du attraheras av samma kön. absolut inget fel i det, jag har flera kompisar som är homosexuella och har släkt som är registrerad partner. tycker du verkar hur go som helst, och folk som säger elaka saker på sin blogg/på stan/osv är ju förmodligen bara avundsjuka för att du lyckas med din blogg bland annat! tycker verkligen du ska stå på dig! läser din blogg varje dag och den är så bra! tycker du är stark som står på dig själv för den du är!



kram sara :)

2009-04-16 @ 19:00:24
URL: http://kirkhammett.blogg.se/
Postat av: Caroline Erlin

Du är smart

2009-04-16 @ 19:00:35
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: Ellan

:/ Du borde inte behöva ta någon skit alls, illa!



Gillar din nya header föresten :)

2009-04-16 @ 19:02:05
URL: http://peelllaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bara inte bry dig om alla? var dig själv och lyssnar inte på vad folk säger om dig. dom är omogna som gör så.

2009-04-16 @ 19:02:36
Postat av: Dilan Amin

Tack så jättemycket :D

Gillar du verkligen min blogg eller driver du?



2009-04-16 @ 19:03:08
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Amir! I min värld är du den mysigaste bloggaren av alla! Jag kan inte bedömma dig utifrån din blogg och säga om du är falsk eller sann. Men jag vet att om killen i bloggen är samma som i verkligheten - då måste dina vänner och din familj vara de lyckligaste någonsin! Det finns folk som skulle göra vad som helst för människor så som du framställer dig att vara i bloggen.

Du är en superbra inspirationskälla.

Du ska vara stolt över sig själv och hålla huvudet högt. Det kommer alltid finnas människor som vill förstöra för andra. Det kommer alltid finnas de som vill trycka ner människor som "sticker ut". Och du sticker ut, hur skulle du någonsin kunna smälta in? Du är färgglad, vacker och unik.

Stora kramar

2009-04-16 @ 19:03:59
Postat av: Fanny

Älskar den nya bloggdesignen! :D

2009-04-16 @ 19:09:12
Postat av: e

du e skön amme

2009-04-16 @ 19:10:59
Postat av: mariaaaa

Haha, fan va söööööööööt! (:

2009-04-16 @ 19:11:57
Postat av: Anonym

jag blir alldeles varm av dig..

2009-04-16 @ 19:15:21
Postat av: sarah

right, right, right! :)

2009-04-16 @ 19:21:01
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/
Postat av: FRIDA

okej.. kan väl ta och ursäkta för påhopp om att jag sa att du var turk?

Men står ganska fast kvar på min komentar om uttrycket du använde.

Tycker du har en bra blogg, och du framstår nästan aldrig som dum och korkad enligt min åsikt därför vart jag väl mest chockad..

Tänk på att du är en förebild för många bloggare.



Och sen har jag en fråga , vet inte om du orkar svara eller kommer svara men nått jag undrade.. Sen du börjat hänga med kissie mycket, har dina läsare ändrat åsikt om dig? och har du fått mer elaka kommentarer?

2009-04-16 @ 19:27:20
URL: http://misssweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fattar inte hur vissa människor kan bete sig så mot DIG?! Du verkar ju fan ha ett hhärta av guld, seriöst! Jag beundrar verkligen dig, att du verkligen står för att du är bög. Du och din blogg är så jävla bäst, och ta verkligen INTE åt dig av nån som helst skit nån säger till dig! För du är verkligen en bra människa. Vet inte varför jag skriver det här men ville bara säga de haha :)

2009-04-16 @ 19:28:56
Postat av: eelleenn

Jag tycker att det är fett coolt att du verkligen vågar stå för vem du är. Att vara bög kan inte vara lätt, och speciellt inte i sthlm. Fast jag diggar dig verkligen så fortsätt kämpa grabben!

2009-04-16 @ 19:33:54
URL: http://ellenkransberg.blogg.se/
Postat av: fanny ,

det är sjukt starkt att du kunnat blotta ut dig själv för så många läsare , jag beundrar dig stort ! varför hata när man kan älska liksom ? ;p

2009-04-16 @ 20:04:07
URL: http://sssmex.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad roligt att se att du har så höga tankar om dig själv! Du är ingen ängel själv. Hört uttrycket "som man bäddar får man ligga" Har sett x antal ggr när du hängt ut folk i bloggen, plus dina skämt som " skär-torsdag" och nertryckningar av folk som faktiskt tror på sin religion, Alla muslimer är inte dumma i huvudet som du gärna vill tro. Du e mer eller mindre patetisk. 18 år gammal? Du borde verkligen mogna lite.

2009-04-16 @ 20:18:32
Postat av: Anonym

amir du är stark, dom är bara avundsjuka. älskar dej!

2009-04-16 @ 20:23:28
Postat av: s

Din dumma lilla bög, kändisskapen har stigit dig åt huvudet! Du klankar ner på fattiga och dom som har det dåligt ställt! Jag önskar det vänder för dig och du blir hemlös, en hemlös alkohlist kanske du skulle passa som?



KARMA IS A BITCH ...kom ihåg det

2009-04-16 @ 20:25:28
Postat av: Anonym

Jag tycker du är stark! Folk som ser ner på dig pgr av din läggning är bara patetiska! Jag tycker du absolut ska fortsätta med det du gör och stå för vem du är. Och till er som klagar, ni måste ju tycka om hans blogg eller hur? Med tanke på hur enormt mycket energi ni har på att hitta fel hos en människa. Ni klagar, ändå följer ni hans blogg och läser den? Bara för Amir har valt att bli en bloggare är han som alla andra. En vanlig person. Döm förfan inte folk för deras läggning eller hur dem vill vara.



/ Rebecca.

2009-04-16 @ 20:44:28
Postat av: FZ

Du är en jätte bra människa Amir, stå upp för dig själv som du gör och ta inte åt dig av all skit folk skriver.

2009-04-16 @ 20:50:17
Postat av: HANNOOO

hade jag varit gay och kille så jävlar amir! (;

2009-04-16 @ 20:51:17
URL: http://lollipopslut.blogg.se/
Postat av: Emma

Amir du är bäst älskar din blogg läser den varje dag och det är tack vare dig som jag har börjat blogga själv! Stå på dig



Kramar

2009-04-16 @ 20:55:18
URL: http://emmapemm.blogg.se/
Postat av: Hamza

Fan vad jag diggar dig alltså. Du är verkligen en värdig människa. Jag minns när en killkompis till mig kom skrattandes till skolan och började snacka om gaybloggen, självklart skrattade jag också då. Tills jag började läsa din blogg. Tänk att jag har stått och haft fördommar mot homosexuella när jag var yngre, jag skäms verkligen, totalt. Kärlek är det finaste som finns, oavsett hur den ser ut. Mellan kvinna och man, man och man eller kvinna och kvinna, alltid kommer det vara lika underbart och fint. Förstå amir att du har ändrat min syn på homosexuella så mycket, förut kunde jag inte ens blotta tanken att prata med en homosexuell utan att säga något elakt. Men när jag läser din blogg så ser jag, från en homosexuells sida verkligen hur det är. När jag läste att du blev nedslagen där i slussen 2008 så blev jag otroligt arg, tro det eller ej, ville bara vara där och ge tillbaka eller något. VARFÖR ska man tracka ned på någon för dess läggning? otroligt hemskt allvarligt talat. Det är inget fel på att vara homosexuell så är det bara. Och plus så tror jag inte ens du tar åt dig när folk säger "jävla bög" osv. Ta bara vara på respekten och uppmärksamheten du får av folk, det bevisar bara att även de som "hatar dig"(man kan inte hata en människa man inte känner), läser din blogg. Önskar dig all lycka amir, du är stark på alla sätt och vis, vad som än händer. Lovar dig. En stjärna är vad du är. Skulle aldrig pallat ta så mycket skit utan att ge minsta lilla tillbaka.

/kille som tror verkligen på dig.

2009-04-16 @ 21:02:41
Postat av: Ellinor S

PUSS <3

2009-04-16 @ 21:21:26
URL: http://stellans.devote.se
Postat av: bea

Alla som säger; du får skylla dig själv, du själv har valt att blogga lalal. Fuck them!

Vadå skylla sig själv? Inte fan kan Amir skylla sig själv att det finns människor som har så pass dålig självkänsla att de måste klanka ner på andra människor!? Självklart är det inte Amirs fel!! Var glada att ni har något intressant att läsa varje dag, för om det inte var intressant så skulle ni ju inte dag efter dag gå in o läsa Amirs blogg igen!? eller hur? Förstår inte hur vissa människor tänker, men det är som du säger. De saknar ett gott hjärta rent ut sagt, det är så det är.

Fortsätt med det du gör Amir, du har världens bästa blogg och dina trogna och äkta läsare avgudar dig. Tro mig, du förgyller inte bara min dag utan massa andras också.

/bea

2009-04-16 @ 21:21:31
URL: http://allaboutbea.devote.se
Postat av: stina

Jag har aldrig någonsin sagt något taskigt eller elakt till/om dig. Du verkar as-trevlig & rolig i bloggen, men sist jag skrev till dig på msn verkade du bara va en bitch. Inte så kul...



what goes around comes around.

2009-04-17 @ 01:58:36
URL: http://stinan.wordpress.com
Postat av: Fröken Deilert

Men skit i bajshögarna därute. Du är bättre än dem!!



Det dom vill är ju att du ska bry dig. Låt dem inte vinna genom att göra det.

2009-04-17 @ 07:23:04
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Sandra

<3

2009-04-17 @ 08:59:38
URL: http://ardnass.blogg.se/
Postat av: linnea

go amir!

2009-04-17 @ 11:59:08
URL: http://lmck.blogg.se/
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless

MEH. Fattar inte hur folk kan ge skit till dig? Du är ju den skönaste bloggaren ever :-) men det är nog så, att det finns alltid folk som kommer hata en samtidigt som det finns folk som älskar en.

2009-04-17 @ 12:13:15
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/
Postat av: Therese

Du är bäst Amir! :D

2009-04-17 @ 13:16:42
URL: http://panhed.blogg.se/
Postat av: Achmed

Du verkar vara en trevlig och som du sa, mogen, bloggare. Läser din blogg varje dag och tycker den är skit bra!

2009-04-17 @ 16:38:28
Postat av: Medina

Asså gosse skäms du inte ... du ska fan inte utala dig om att vara från tunisien... du e skamm

2009-04-17 @ 16:40:14
Postat av: Ebbaaa

amir, du verkar va en såå jäääävla go kille, och jag hoppas verkligen inte att du tar åt di av all skit alla töööntar och avundsjuka jävlar säger, för de e ju bara avundsjuka, på snyyygga diiig ;) och att du inte ger tillbaka det är så sjukt underbart moget, så till alla tönts som bryr sig så jävla mycket och håller på att vara elaka fuck you och skaffa er ett liv, har man inget bättre för sig än att tracka ner på andra kan man inte ha det speciellt kul, amir du e faaan BÄST <33<3<33 skit i alla och fortsätt skriv för jag e säker på att det e sjukt många fler som gillar dig än som inte gör det <3 Och din blogg e såå bra, videon med parodin när du pratar om kändis grej är BÄST ;D pusssss

2009-04-17 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0