Del 2


- Varför var du så arg på killar igår!?

Bråkar med en kille just nu, som betyder mycket.

- Varför blir era röster så tjejiga när ni kommer ut?
Jag vill inte tala för hela gaysverige men för min del var det antagligen så att när jag inte hade kommit ut som homosexuella så vågade jag inte leva ut ordentligt, och jag vågade inte vara mig själv. Jag tänkte på hur jag pratade, hur jag rörde mig osv. Nu när alla vet att jag är gay så tror jag att man automatiskt pratar så som man egentligen hade talat.

- Är du pratglad?
Haha jag älskar att jag frick frågan. Är det något som mina vänner kan blir sura på så är det att min käft inte går att täppa igen. Den kör nonstop alltså haha! I min förra skola så blev jag faktiskt framröstad till årets pratkvarn på 9ornas avslutningsmiddag haha =D


- Har du någonsin varit riktigt kär?
Absolut.

- Är svenska killar snyggare än utlänningar?
Ja det tycker jag.

- Hur blev du och Kissie vänner? Du gillade ju inte henne innan.
Haha nej det gjorde jag ju absolut inte! Vi skrev mycket skit om varandra i våra bloggar och att sitta och skratta åt hennes inlägg var ett stort intresse för mig. Men vi sågs på ett bloggmingel en gång och mogna som vi var så hälsade vi ändå på varandra. Sedan småpratade vi hela kvällen och vi tog även sällskap hem sen. Vi sågs och fikade, det blev fler fikan och mycket festande. Tror vi båda insåg att hur ärliga vi än är i bloggen så ska man kanske inte döma oss och ta oss för något försän man träffat oss.


- Ljuger Kissie mycket?
Jag har aldrig upplevt att hon ljuger. Varken irl eller i bloggen.

- Varför tror du att folk äcklas o är rädda för homo?
Dom är osäkra på sig själva, rätt trist.

- Hur ser din familj på att du är gay? Är dem besvikna?
Det är dom absolut inte. Vist dom hoppar inte av glädje och springer inte med ballonger i handen. Men dom är ju inte besvikna heller. Dom tar det helt neutralt, precis som dom borde.

- Bor du i förorten?
Ja tyvärr gör jag det!

- Vad använder du för schampo?
Absolut ingen aning, olika. Jag tar den flaskan i badrummet som det står schampo på och vart den sedan kommer ifrån ger jag blanka fan i haha. Inte den som bryr sig om märken sådär. Jag menar... kan ett schampo vara dåligt?

- Hur många gånger i veckan festar du?
2-3 gånger, observera att jag inte dricker mig berusad alla gånger.


- Ska du med Kissie till Idol?
Om min älskling ska till Idol så ge er fan på att jag ska med!!!!

- Tycker du att Grymtroligperson är snygg?
Nej, men han har väldigt snygg hårfärg. Perfekt blond ju.

- Vad får bloggen för kritik av nära och kära?
Min mormor tycker att jag är totalt galen som lägger ut bilder på nätet och skriver att jag är gay, min mamma tycker att jag är alldeles för ärlig och mina vänner tycker nog att jag gör att väldigt bra jobb, såsom jag uppfattat det i alla fall.

- Läser du alla kommentarer du får här i bloggen?
Jag läser exakt varenda en!

- Blev du mobbat i skolan eller var du populär?
Populär vet jag inte? Men alltid vart bästis med alla tjejer haha.

- Vem är din drömpojkvän?


- Hur reagerar du när folk kommer fram på stan?
Jag är väldigt blyg av mig så det blir typ "thihi tack så mycket" och antar att jag ser asfånig ut. Men man blir så grymt glad och vill bara hoppa på personen och ge den en fet kram, fast det gör jag dock bara på fyllan. Kom inte fram till mig efter 12 får då jävla blir det en bamsekram haha.

- Är kissie så kontrollerande o elak som alla säger?
Tror ni verkligen jag skulle umgås med henne då!? Tänk lite...


Kommentarer
Postat av: nina

Amir ta och svara på mitt mail nu=) Du är mitt ända hopp när det kommer till att få råd från en kille. Så gör detta för mig, så vore det helt underbart!

2009-04-10 @ 12:30:37
Postat av: mathilda

måste säja att du är sjukt cool amir!:)

2009-04-10 @ 12:35:42
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur berättade du för din familj att du va homosexuell ?

2009-04-10 @ 13:03:30
Postat av: desiree

Amir, sötnos!

Umgås du inte med Mattias längre?

2009-04-10 @ 13:03:54
URL: http://dedisbebis.devote.se
Postat av: Anonym

Du måste vara den tuffaste person jag någonsin hört talas om.

2009-04-10 @ 13:15:53
Postat av: Hej

Du verkar vara så underbar Amir :) Började läsa din blogg för ett tag sen, och jag tycker att du är jättemodig ! Med tanke på alla fördomar folk har menar jag. Flera behöver vara så stark som du och våga vara sig själva :) Jättebra blogg!!

2009-04-10 @ 13:31:21
Postat av: Anonym

Hej Amir!

Varför tycker du inte om att bo i förorten?

2009-04-10 @ 13:33:45
Postat av: fjortizz(a)

Ofta att den snyggingen skulle bli din? x) han är min min min<33 och inte BÖGÄCKEL som dig amir fetto :> PUSS PÅ BBY(L):)!

2009-04-10 @ 14:02:18
Postat av: Jasmina (Jasse)

Lite roligt att många frågor handlar om kissie! haha.



Läser din blogg varje dag!

2009-04-10 @ 14:31:24
URL: http://icebeauty.blogg.se/
Postat av: anton theman! :)

varför lägga upp en kille som visar kuken? :o

2009-04-10 @ 14:36:37
Postat av: Sara S.

vem är han på bilden? haha, jag har såååå dålig koll.

2009-04-10 @ 14:36:59
URL: http://steenfeldt.blogg.se/
Postat av: fille

HAHA, skön kille som lägger ut en bild på en snubbe med kuken i handen! :D

2009-04-10 @ 14:45:10
Postat av: Anonym

jag ser inte att du är tjock någonstans? ;S vad h<r hänt med idialet igentligen??? anroxia har helt plötsligt blivit normal stor,dom med normal kropps byggnad har tydligen blivit tjocka. och dom som är lite mulliga har tydligen fettma. sjukt.

2009-04-10 @ 15:02:30
Postat av: Tack =)

Tack för att du valde och svara på flera av mina frågor som jag skrev här =)



Superkraam till dej!

2009-04-10 @ 17:14:44
Postat av: Emma

Du verkar förjävla skön alltså ! :)

2009-04-10 @ 18:09:46
URL: http://emmaolsen.blogg.se/
Postat av: Jannike

Asså din blogg, så jävla bra!

Läser den flera gånger om dagen och blir alltid så glad av att läsa de du skriver :D

Du verkar så positiv och glad hela tiden!

Fortsätt så, DU är grym!!!

2009-04-10 @ 18:51:30
URL: http://jannikelindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

för er som undrar vem killen är. han heter Brent Corrigan och är skådespelare, både porr och icke porr.

2009-04-10 @ 19:01:43
Postat av: Anonym

..riktigt äcklig bild

2009-04-10 @ 19:17:13
Postat av: Philippa

Gahh du är så sjukt söt!

2009-04-10 @ 20:00:51
URL: http://missphilly.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vad du är underbar Amir!

2009-04-10 @ 22:45:37
Postat av: Matilda

roligt att läsa, bra svar :)

2009-04-10 @ 22:57:06
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vadå lägga ut porr på din blogg? :P

2009-04-10 @ 23:14:06
Postat av: daniii

bra val av drömkille ;)

2009-04-10 @ 23:38:18
Postat av: Paris

Åh, vilken bra frågestund. Eller, vilka bra svar! Du verkar vara en härlig person! =)

2009-04-11 @ 10:35:24
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Annie

du är grym. Bli min kompis haha nedå men du är störtskön!!!! kram

2009-04-11 @ 15:40:21
URL: http://www.metrobloggen.se/dollie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0