Jag är inte alls portad

Mina gamla vän finner tydligen ett stort nöje i att gå runt och ljuga om mig dag efter dag. Senaste är att Per-Robin skulle ha portat mig på livstid från Xplore efter att jag och Sofie börjat bråka där. Gud vad hon verkar ljuger, Per-Robin och jag är förfan vänner och han började asgarva direkt när jag frågade om det var sant. Lilla Sofie, när ska du sluta gå runt och ljuga ihop en massa skit om mig som jag hela tiden får höra från folk? Den enda som förlorar på din falskhet är ju du, alla dina egna vänner har ju förfan tröttnat på dig? Jag ska hursom helst till Xplore ikväll och det kommer som vanligt att bli grymt.


Kommentarer
Postat av: sandra

kan du inte skriva mer om vad sofie gör för något? både du och kissie skriver att hon snor saker, skriv mer om det? om du inte redan gjort det :) ?

iallafall tycker jag inte att du ska bry dig om henne för hon vill bara vara med i din blogg och bli känd (fast det visste du förstås redan)

2009-04-29 @ 19:06:00
Postat av: Hamza

Hahaha fyfan, fuck henne alltså, jävla tönt hon är, inget liv. Men jag tror med stor säkerthet att hon gör det här för att få mycket plats i din blogg helt ärligt. Fast hon skämmer bara ut sig genom att jiddra med dig alltså, vilken äcklig tönt.

2009-04-29 @ 19:08:11
Postat av: isabelle

haha du är klockren <3

2009-04-29 @ 19:10:14
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: Valentin

Hörru ditt äckliga kryp, Sofie gör helt rätt i att sprida lögner om dig, alla hatar dig, har startat en anti-amir kampanj här i Cluj, Fuck u right back bitch! War is on :)!

2009-04-29 @ 19:18:11
URL: http://valentinesday.blogg.se/
Postat av: :)

äre sofie den där tjockisen du alltid hade på bild förr?

2009-04-29 @ 19:23:59
Postat av: sofie

Men herreguuud. Ni beter er som små barn. Sluta skriv om henne, ingen bryr sig. Hon vill ju bara ha uppmärksamhet vilket hon får nu när du skriver femtioelva inlägg om dagen om henne.

2009-04-29 @ 20:31:33
URL: http://eifosna.blogg.se/
Postat av: AV

ASSÅ VAD ÄR HENNES PROBLEM EGENTLIGEN???

HON BEHÖVER FAN HJÄLP..

SÅ MYCKET TID O ENERGI HON LÄGGER PÅ ATT SNACKA SKIT OM DEJ KAN HON LÄGGA PÅ NÅGOT VIKTIGARE SAKER..

SOM ATT BANTA O GÖRA EN SKÖNHETS MAKEOVER?!?





HON BORDE SKÄMMAS SOM SNOR SAKER!



2009-04-29 @ 20:37:24
Postat av: elise

hhah, shiet. jag heter oxå elise. dock är jag inte tjejen du snckar om :p

2009-04-29 @ 21:05:52
Postat av: nenqo

Haha så ägd hon blir!

2009-04-29 @ 22:33:39
URL: http://nenqo.webblogg.se/
Postat av: aniica

haha, kul dissar xP mot henne då (!) men tkr ente du ska ödsla tid på henne, du verkar ha så många andra fina vänner som bryr sig om dig och tydligen inte tror hennes lögner och då kan du liksom gå vidare och inte ens bry dig om att all skit hon snackar.. :) just saying.. mihhii, btw. överbra blogg :D

2009-04-29 @ 22:38:30
URL: http://moonkeey.blogg.se/
Postat av: Mikcis

Till Valentin,jasså gör alla.Det gör inte jag iaf och inte hälften av dom som kommenterat här..

2009-04-29 @ 22:47:11
Postat av: A

Du var ju rätt person att säga något om stölder? :)

2009-04-30 @ 15:57:18
Postat av: Sofies vänn

Smir du är den största tönten i världen och hon har inte snott nåt utan en annn kompis till dej!

Du behöver häjlp

2009-04-30 @ 16:35:54
Postat av: Denice

Ska också gå på Britneys konsert! :D

2009-04-30 @ 23:48:34
URL: http://twodiamonds.blogg.se/
Postat av: choquitaa

skulle uppskatta länken till sofies blogg någon?

2009-05-01 @ 01:23:01
URL: http://choquitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0