Kär pånytt

Nu har jag spenderat tid åt både plugg och lite Gossip Girl. Jag hade tänkt att åka in till stan nu och ta en kvällsfika med några tjejer men jag orkar helt enkelt inte. Är jättetrött och seg i kroppen känner jag. Funderar på ifall man ska ta ett varmt bad kanske? Och relaxa lite liksom. Juste, hela dagen har jag lyssnat på en gammal låt från 2003. Jag vart kär i den första gången jag hörde den och nu på senaste tid har den spelats som bara den på gayklubbarna jag varit på. Jag tog reda på vad låten heter och nu är jag kär pånytt.

Lyssna bara, titta inte på videon. Den förstör låtens charm.

Beth - Dime (Eurovision song contest, Spain 2003)

Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

Låten var svin skön :) Och tjejen som sjunger var ju super snygg :)

2009-02-17 @ 19:11:05
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Skit bra låt ju !!

2009-02-17 @ 19:36:54
URL: http://hannamdh.blogg.se/
Postat av: FELIN

Hejsan. Nu kanske ni tycker att jag är en tönt som spammar. Men jag har så tråkigt så, det skiter jag i.Hehe. Pusspåer



www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se www.littkes.blogg.se



VI TAR EN LITEN HISTORIA PÅ DE OCKSÅ ;)

Det var en gång en pappa som hämtade upp sin son i skolan efter jobbet. När de kom hem så var pappan trött och ville bara läsa tidningen men sonen var energisk och ville leka. Då hittade pappan en bild på en jordglob i tidningen så han rev ut bilden och rev den i bitar, gav den till pojken och sa:

- Här försök sätta ihop den här.

Pojken gick iväg med den sönder rivna tidningen, men bara efter några minuter så var pojken till baka igen med bilden hel. Då fråga pappan:

- Hur i hela världen gick det här till?

Då log pojken och sa:

- Det var en människa på baksidan och när jag väl hade fått ihop människan så var jorden också hel.

2009-02-17 @ 19:45:46
URL: http://littkes.blogg.e
Postat av: Tobbe

den röstade jag på ;D

2009-02-17 @ 22:04:18
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: Sandra

åh :) den låten minns jag!

2009-02-17 @ 23:32:10
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Ebba Amaroso

ååh vad jag minns den låten, esc 05 eller vad var det nu igen ;)den är så jävla bäst



älskar din blogg du, läser den regelbundet!!



YOU GO GIRL ;)

2009-02-18 @ 10:18:38
URL: http://ebbawasthere.blogg.se/
Postat av: Emme

Jag menar absolut inget illa men hur i hela friden kommer det sig att bögar har så dålig musiksmak? Några av mina bästa vänner är bögar och jag håller på att kräkas av deras musiksmak. Schlager och märklig medelhavsmusik och britney. Det finns så SJUKT mycket bra musik men ni verkar bara fastna för det alra mest kommersiella och hemska. Jag fattar inte.....

2009-02-18 @ 16:33:19
Postat av: A

Den kommer jag ihåg, den va bra :)

2009-02-18 @ 22:10:38
URL: http://ameliies.blogspot.com
Postat av: Daniel

Vet du ens vad hon säger? :s



till Ebba Amaroso:

Han skriver ju ESC 03!!!

2009-02-19 @ 00:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0