Misstänkta?

Hemma igen efter att ha vart shoppingsällskap åt min söta vän Amanda. Vi träffades genom en gemensam vän men nu har vi börjat träffas själva då och då. Verkligen en underbar tjej detdär också. När vi var inne i en butik så började personalen gå runt och titta på oss. De viskade och höll på. Sedan kunde de ge på bara några centimeters håll och försöka titta ner i våra påsar. Ursäkta!? Vad ser vi ut att vara för typer om jag får fråga!? Knappast sånna som snor i alla fall. Riktigt fräckt, vi blev skitsura och drog direkt efter att ha skällt ut hon i kassen. Eller vi bara frågade om man ska gå och behöva känna sig rädd för personalen nuför tiden liksom. Anyway, sammanfattat en trevlig vända inne i stan och jag fick även ställa upp på foto med 3 jättesöta bloggläsare.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

idioter..

2009-02-13 @ 17:22:24
URL: http://snoppattack.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är verkligen en utav de snyggaste killar som existerar. och så verkar du vara hur härlig som helst med, synd bara att dom flesta schyssta killarna verkar vara homo x)

take care, du är awsome! :)

2009-02-13 @ 17:47:20
Postat av: Emmy

Du e bög jag vet men herre gud vad gullig du e... kram kram glad alla hjärtans dag (iförskott)

2009-02-13 @ 19:12:29
Postat av: caroline

haha jo. I sommras blev jag stoppad för dem såg att jag hade ett par skor från Zara dem trodde jag hade snott dem! och alla stod och titta på mig som jag verkligen gjort något.

Sen kom någon snäll iaf som fråga ifall jag köpt dem utomlands vilket jag hade, så larmet var inte riktigt avstängt.

2009-02-13 @ 19:34:55
Postat av: Anonym

hej! haha det är vi.. ;) så roligt att få se dej irl. mkt sötare irl än på bilder, really.



din blogg är grymt bra <3

Postat av: Max

Hej Amir!

Kanske dum fråga, men har du jeans-tights och om du har det, tycker du att killar kan ha det?

Tacksam för svar



Kram

Max

2009-02-13 @ 20:49:18
URL: http://vikenungen.devote.se
Postat av: Anonym

jag vet inte om du har hört den här komplimangen innan.

Men du har väldigt snygga ben! :)

tränar du dom eller något?

2009-02-14 @ 00:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0