Bloggtidning

Har lunchat med tjejerna nu och det blev en husets pasta. Jag bad om lite extra sås men jag blev tydligen missförstådd för när maten kom så var det sås med pasta och inte pasta med sås, fyfan alltså. När lunchen är slut har vi en sista lektion kvar och det är i ämnet Inforation&Layout där vi håller på med att göra ett tidningsomslag samt ett uppslag. Min tidning är en bloggtidning så självklart är det ingen mindre än Amir Akrouti på omslaget. Står även en liten sak om Kissie som jag tyckte var passande haha.

Tror jag visar omslaget för er senare idag, Kyss sålänge.



Kommentarer
Postat av: felicia

oj det var en rejäl omgång sås, haha. :) hatar att dem alltid ska överdriva :o

2009-01-28 @ 11:49:59
URL: http://flajzan.blogg.se/
Postat av: ellen

hur går det med ditt nya liv? pasta=kolhydrater=fett om man inte tränar som ett psyk förståss:) fast du är ju redan snygg så

2009-01-28 @ 12:34:55
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Postat av: m

hahaha svea pizzeria.. fint ställe det där!

2009-01-29 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0