Födelsedagsfesten

Oj oj oj alltså! Det var mig ett riktigt jävla hålligång igår alltså. 50 partyglada människor inne i en skitsnygg lokal på våning 7 vilket innebär en jävla utsikt över Sjöstöaden. Alla såg ut att ha grymt kul och musiken som spelades var grymt bra och precis i min smak. Umgicks med mina vänner på festen men träffade också massa nytt folk, var ju proppat med massa trevliga och jättegulliga tjejer, me like.

Jag och Ted skulle såklart synas och höras mest eftersom att vi är sånna dramaqueens. Vi stod ett tag på bardisken och dansade loss vilket var högst roande. Senare när Ted fick veta att en kille sagt "åh fyfan, vad äckligt" när han porrat sig med en barbara-docka så tog Ted tag i mig och sa till killen "kolla på dethär din jävla idiot" och så hånglade vi som aldrig förr haha, han belv så jävla tyst den killen.

När resten hade gått hem så slocknade jag och Love i lokalens soffor haha. Klockan 6 vaknade vi och då rörde vi oss hem med världens huvud och nackverk alltså. Men jag överlever dagen. Det är värt med lite smärta när man tänker på hur galet kul det var igår. Tack Sofie och Amanda, ni är guld!


Eva, Sussi och Jag! Tack Sussi för att du gjorde min kväll *fight* haha.


Anna och världens skönaste Peder, så jävla party!!


Jag uppskattade en av Amandas presenter mer än hon själv!


Love hade problem efter vi varit inne på toan haha.


Mina älskade födelsedagsflickor, tack för en underbar kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha o vad hade ni gjort på toan då? (;

2009-01-11 @ 14:31:54
URL: http://estehlin.blogg.se/
Postat av: SUSSI

:D Underbar kväll igår.

2009-01-11 @ 14:39:18
URL: http://sussitussi.blogg.se/
Postat av: matilda

åh fan va kul med en riktigt stor födelsedagsfest. nu är jag taggad till tusen, på en söndag.. hmm..

2009-01-11 @ 14:59:38
URL: http://chickenrace.blogg.se/
Postat av: Leonora

jag har aldrig haft emot homosexuella, tvärtemot har jag alltid velat ha en som vän, men på något sätt äcklar du mig, ditt utseende gör så att jag vill spy

2009-01-11 @ 16:53:10
Postat av: Rebecca

klockrent!

2009-01-11 @ 19:01:46
URL: http://snoppattack.blogg.se/
Postat av: Anna

baby Amaaaaaandaaaa

2009-01-11 @ 19:22:37
URL: http://randomblonde.blogg.se/
Postat av: alyssa

haha peder betyder homosexuell/bög på jugoslaviska

2009-01-12 @ 21:29:20
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA



en sak till bara







HAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAHAAHHHAHAHHAHA

2009-02-22 @ 02:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0